ورزشی

اعزام سوال برانگیز ملی‌پوشان کاراته به فرانسه

اعزام سوال برانگیز ملی‌پوشان کاراته به فرانسه



به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون کاراته در خبری از اعزام تیم ملی کاراته با ۲۱ ورزشکار به مسابقات بین المللی فرانسه در شهر مارسی خبر داد که با وجود رقابت‌های مهم پیش رو، اعزام این نفرات به یک تورنمنت بین المللی چندان توجیه فنی و اقتصادی ندارد.

نکته مهم اینکه هفته آینده شهر «لارناکا» در قبرس میزبان مرحله سوم رقابت‌های لیگ سری A جهانی کاراته موسوم به کاراته وان است و اگر بحث دیدار تدارکاتی برای حضور در مسابقات جهانی مد نظر است که این مسابقات بیشتر می‌توانست به تیم ملی و کادر فنی کمک کند.

موضوعی دیگری که در این سفر جالب توجه است، همراهی دوباره محسن آشوری با کاراته کاهاست. آشوری که بعد یک استراحت اجباری چند ماه با پست سرپرست نایب رئیسی به فدراسیون بازگشت، در تغییرات اخیر به عنوان سرپرست دبیری فعالیت خود را ادامه داد تا کیکاووس سعیدی نایب رئیس شود. با این تفاسیر وی همچنان پای ثابت سفرهای تیم ملی است!

در هر صورت در شرایطی که کاراته کاهای اعزامی به بازی های آسیایی در تهران زیر نظر شهرام هروی پیگیر تمرینات شان هستند، سایر نفرات تیم ملی راهی مارسی می‌شوند. معصومه محسنیان، سوده خلیلی، زهرا علیزاده، حنانه صالحی، مبینا کاویانی، لیلا برجعلی، ذبیح الله پورشیب، بهنام دهقان زاده، علی مسکینی، پوریا اقدسی، مهدی کیانی، امیررضا برزویی، مهدی شهگل، سامان عدالتی، امیرحسین فداکار، علیرضا اکبری، علیرضا حیدری، صالح اباذری، مهدی عاشوری، محمود نعمتی، معید محمد غضی با هدایت سیده ستاره موسوی، فاطمه قاسمی، مهدی احمدی و سعید فرخی ساعاتی پیش در این سفر حضور دارند.

محسن آشوری سرپرست دبیری و افسانه باقری سرپرست نایب رئیسی بانوان و محمد صادق بابایی رئیس هیأت کاراته استان قزوین نیز تیم اعزامی را همراهی می‌کنند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا