استان ها

افتتاح آزادراه شیراز – اصفهان با رعایت تمام ضوابط ایمنی

افتتاح آزادراه شیراز – اصفهان با رعایت تمام ضوابط ایمنی



به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین جمشیدی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: فاز نخست آزادراه شیراز-اصفهان قرار است با شش قطعه و ٢١١ کیلومتر با رعایت تمام ضوابط ایمنی افتتاح شود.

وی افزود: تمام علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی، خط کشی‌ها و همچنین محورهای دسترسی به آزادراه در زمان افتتاح این پروژه تکمیل خواهد بود.

به گفته این مقام مسئول ٨۵ درصد از مسیر آزادراه شیراز-اصفهان تحت پوشش تلفن همراه قرار گرفته و می‌توان از تماس تلفنی و اینترنتی استفاده کرد.

وی تاکید کرد: مراکز اقامتی که قرار است در طول مسیر آزادراه شیراز-اصفهان احداث شود بیش از ۶٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طی دو ماه آینده قابل بهره برداری است.

جمشیدی افزود: این پروژه بنا نیست که با عجله و بدون رعایت جوانب ایمنی افتتاح شود و با توجه به سرمایه گذاری بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد ریالی صورت گرفته در این پروژه و همچنین تأثیراتی که در کاهش زمان سفر، تقویت گردشگری، کاهش مصرف سوخت و از همه مهمتر کاهش حوادث و تصادفات جاده‌ای و تلفات و خسارت‌های ناشی از آن دارد، افتتاح این پروژه در دستور کار قرار دارد.

وی در خصوص قطعه هفتم آزادراه نیز تصریح کرد: قطعه هفتم آزادراه شیراز-اصفهان در فاز دوم بهره برداری از این طرح قرار گرفته که قرار است تا پایان سال به بهره برداری برسد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس افزود: همچنین در گام دوم امیدواریم که ظرف ۲ ماه آتی و با افتتاح زیرگذر گویم، شاهد عبور ترافیک از این زیرگذر نیز باشیم.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا