اجتماعی

افزایش ۳ برابری آموزش مجازی در کشور

افزایش ۳ برابری آموزش مجازی در کشور



به گزارش خبرنگار مهر، علی باقرزاده بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در جریان سفر خود به خوزستان در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در خصوص فرآیند ارزیابی تکمیلی داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در محل این اداره کل در اهواز بیان کرد: تعلیم و تربیت در چند سال آینده با تحولات زیادی مواجه خواهد شد و به همین دلیل آموزش و پرورش باید با علم روز دنیا خود را تطبیق دهد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: زیست بوم تعلیم و تربیت در حال توسعه است و ناگزیر هستیم به گونه‌ای این موضوع را مدیریت کنیم تا نسلی متعهد و کارآمدی را پرورش دهیم.

وی بیان کرد: تمام عوامل مداخله در امر یادگیری در حال تغییر است و محیط‌های یادگیری بدون محدودیت در اختیار دانش‌آموز است، آموزش مجازی در پنج سال گذشته سه برابر توسعه یافته و زمان آموزش نیز بسیار افزایش یافته است.

باقر زاده افزود: نسل جدید خیلی پیش از معلم حرکت می‌کنند و زیاد به تعلیمات معلم اکتفا نمی‌کنند و مدعی هستند که توان کار گروهی در قالب ایجاد شبکه را دارند به همین دلیل باید معلم‌هایی تربیت و جذب کنیم که پاسخگوی دانش آموزان فعلی باشند.

وی تاکید کرد: در گزینش باید معلمی انتخاب شود که اکوسیستم جدید آموزشی را بپذیرد و انگیزه یادگیری فضای جدید را داشته باشد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمی که اهل تغییر و به روز بودن است و امکان تطبیق دادن خود با آموزش مدرن را دارد باید در آموزش و پرورش جذب شود.

وی تاکید کرد: روش جدیدی برای گزینش و جذب معلم در آموزش و پرورش تعیین شده که معلم‌های دارای شایستگی، قابلیت و خلاق شناسایی و جذب می‌شوند و افراد علاقمند، با انگیزه، دارای امیدواری، خود باوری و تاب‌آوری انتخاب می‌شوند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا