اجتماعی

القاصی در مسجد به دیدار مردم رفت

القاصی در مسجد به دیدار مردم رفت



به گزارش خبرگزاری مهر؛ به‌منظور ارتباط مستقیم و مؤثر با اقشار جامعه و در جهت تکریم عینی و عملی مراجعان و ارائه خدمت شایسته به مراجعان علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه جمعی از معاونان و مسئولان قضائی در مسجد، ولی‌الله اعظم جنت‌آباد مرکزی حضور یافتند.

در این جلسه بیش از ۹۰ نفر توانستند با رئیس کل دادگستری استان تهران و همچنین ۱۵ نفر از معاونین و مسئولین قضائی استان تهران دیدار داشته باشند که این رقم در مقایسه با آمار ملاقات‌های مردمی جلسات قبل با افزایش دو برابری همراه بوده است.

سید مهدی رستگاری، معاون قضائی دادگستری کل استان تهران در امور ارتباطات مردمی ضمن ابراز رضایت از روند برگزاری ملاقات‌های مردمی اعلام کرد که این جلسات را در جهت حل مشکلات مردم و پاسخ‌گویی چهره به چهره مسئولان قضائی و بر اساس تأکیدات ریاست قوه قضائیه و برنامه ابلاغی رئیس‌کل دادگستری تهران برگزار می‌شود.

رستگاری، افزود: این برنامه در هر ماه در نقاط مختلف شهر تهران برگزار می‌شود.

ربیع‌الله قربانی، رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، گفت: برگزاری ملاقات مردمی اثبات می‌کند که هیچ مانعی بین مردم و مسئولان قضائی نیست و مردم می‌توانند به راحتی روند حقوقی و قضائی پرونده‌های خود را پیگیری کنند.

قربانی، اظهار کرد: در ارشادات قضائی که انجام می‌شود سطح آگاهی مردم نسبت به مسائل حقوقی افزایش یافته و این امتیاز از ایجاد مشکلات و پرونده‌های جدید نیز جلوگیری خواهد کرد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا