اجتماعی

انجام ۲ ماموریت پلیسی در شاهرود/ ۶نفر دستگیر شدند

انجام ۲ ماموریت پلیسی در شاهرود/ ۶نفر دستگیر شدند



به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی شائینی شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته دو مأموریت مهم پلیسی در این شهرستان به انجام رسید، ابراز داشت: دستگیری اراذل و اوباش و توقیف موتورسیکلت‌های قاچاق از جمله آن‌ها را در بر دارد.

وی ضمن بیان اینکه در پی درگیری دسته جمعی در منطقه تفریحی آبشار بلافاصله یگان امداد به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در این درگیری چهار اراذل و اوباش سابقه دار مورد شناسایی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه این افراد دستگیر و پرونده آنها به مراجع قضائی ارجاع داده شد، ابراز داشت: امنیت خط قرمز پلیس محسوب می‌شود و هر کسی که آن را خدشه دار کند پلیس بدون اغماض با آن برخورد خواهد کرد.

شائینی ضمن بیان اینکه پلیس هنگام گشت زنی متوجه دو موتورسیکلت قاچاق فاقد پلاک در شاهرود شد، تصریح کرد: بررسی‌ها حاکی از آن داشت که این دو موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی سی مدل بی کینگ و ۱۰۰۰ سی سی سوزوکی فاقد هر گونه مجوز بودند.

وی ضمن بیان اینکه دو راکب دستگیر و موتورسیکلت‌ها نیز توقیف شد، افزود: پرونده این افراد به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا