ورزشی

انوشیروانی: هر تصمیمی کادر فنی در مورد کیانوش بگیرد تابع آن هستیم



به گزارش خبرنگار مهر، سجادی انوشیروانی در حاشیه رکوردگیری تیم ملی وزنه‌بردارگفت: این اولین مرحله رکوردگیری تیم ملی برای مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی است که در آستانه این مسابقات محک جدی می‌خوردند در کنار آن وزنه‌بردارانی می‌بینم که می‌توان به آینده این رشته امیدوار باشیم. خدا را شکر اردوها را منظم، بدون تعطیلی و با بهترین کیفیت برگزار می‌کنیم. هر انچه در توان ماست انجام خواهیم داد و پس از آن بچه‌ها باید خودی نشان بدهند و تکانی بخورند تا بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم.

وی عنوان کرد: مسابقات عربستان یکی از رویدادهای اصلی برای المپیک است و اهمیت زیادی دارد، نفراتی که آنجا حضور خواهند داشت از بین ۱۰ نفر، سه وزنه‌بردار المپیکی خواهند بود بنابراین رقابت خیلی تنگاتنگ است. باید به کادر فنی هم فرصت دهیم

انوشیروانی در مورد حضور چهره‌های جدید در وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: این استراتژی ما و کادر فنی است که از همه پتانسیل وزنه‌برداری استفاده کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه راکسب کنیم.

انوشیروانی همچنین درباره غیبت کیانوش رستمی در رکوردگیری گفت: هر وزنه‌برداری آماده و با کادر فنی هماهنگ باشد و مورد تأیید آنها باشد، فدراسیون از آنها حمایت خواهد کرد. کیانوش هم از این موضوع مستثنی نیست. او یک آسیب‌دیدگی جزئی داشت که فکر می‌کنم رفع شده و حالا با کادر فنی هماهنگی‌ها را انجام می‌دهد و هر تصمیمی که کادر فنی درباره او بگیرد، حمایت خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درباره درخواست از دبیرکل کمیته ملی المپیک برای ادامه اردو در آکادمی ملی المپیک تصریح کرد: ما از ۱۶ تیر ماه تیم ملی را به بابلسر می‌بریم و دوباره در آکادمی مرحله نهایی اردو را خواهیم داشت. درخواست‌مان این بود که این سالن را به کمپ تیم ملی بزرگسالان تبدیل کنیم. در تلاشیم از از وزیر ورزش یک دستور ویژه بگیریم و یک خوابگاه را در این اطراف دست و پا کنیم تا وزنه‌برداری که جزو افتخارآفرینان المپیک این کشور است، بتواند در آکادمی ملی المپیک یک جای ثابت داشته باشد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا