اخبار سربازی و نظام وظیفهفرهنگی

اولین یادواره شهدای سرباز اراک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری همسونیوز به نقل از مهر، محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در اولین یادواره شهدای سرباز شهر اراک گفت: نقش سربازان در طول انقلاب اسلامی و خصوصاً پیروزی‌های دفاع مقدس نقشی با اهمیتی است و سربازان در انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه در دفاع از کشور نقش مهمی ایفا کرده‌اند در پیشرفت‌های کشور نیز نقش چشمگیری داشته‌اند.

وی ادامه داد: سربازان اسلام زینت کشور هستند و جوانان با نقش آفرینی در دوره مقدس سربازی در ایجاد امنیت پایدار و دفاع از عزت و استقلال کشور نقش آفرینی می‌کنند. سربازان در انقلاب اسلامی پشتوانه‌ای قوی برای نیروهای مسلح کشور در پیشبرد اهداف و موفقیت در مأموریت‌ها بوده‌اند و تاریخ انقلاب همواره شاهد مجاهدت‌ها و فداکاری‌های سربازان بوده است.

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی که محوریت آن جوانان است سرباز نمونه سربازی است که در خلال دوران مقدس سربازی به خودسازی و پیشرفت معنوی و درونی خود نیز اقدام کند و این دقیقاً همان اتفاقی است که در دوران هشت ساله دفاع مقدس نیز رقم خورد و بهترین الگوی سربازان امروز شهدای سرباز هستند که می‌توانند با تکیه بر سیره و رفتار آنها خوش بدرخشند.

گفتنی است در این مراسم از سربازان نمونه یگان‌های مختلف سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، با حضور فرماندهان و مسئولین ارشد نظامی استان، با اهدا لوح و هدیه نقدی تجلیل به عمل آمد.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا