ورزشی

ایتالیا ۱- ایران صفر/ نمایش ضعیف شاگردان عطایی در ست اول



به گزارش خبرنگار مهر، در دومین روز از هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال، به میزبانی شهر روتردام هلند تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف ایتالیا رفت و در ست اول نتیجه را واگذار کرد.

تیم ملی والیبال ایران روز گذشته در اولین مسابقه هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف آلمان رفت که توانست با نتیجه ۳ بر صفر به یک پیروزی مقتدرانه برسد.

ترکیب تیم ملی

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود با ترکیب سید محمد موسوی، محمد ولی‌زاده، مرتضی شریفی، پوریا حسین‌خانزاده، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور برابر ایتالیا به میدان رفت.

ست اول؛ ۲۵ بر ۱۹ به سود ایتالیا

بازی با امتیازگیری ایتالیایی‌ها آغاز شد؛ در ادامه بازی باز هم ایتالیایی‌ها توانستند امتیازات پی در پی کسب کردند و امتیاز خود را به ۶ برسند در حالی که شاگردان عطایی تنها موفق به یک امتیاز شده‌اند. با توجه به فاصله امتیاز دو تیم، عطایی سرمربی تیم تقاضای وقت استراحت کرد. تلاش‌های اسماعیل نژاد به سد دفاعی ایتالیا خورد و منجر به امتیازگیری برای ایران نشد تا در دقایق ابتدای بازی فاصله امتیاز دو تیم زیاد شود.

در ادامه کم‌کم با سرویس‌های شریفی و هماهنگی خوب بازیکنان، فاصله امتیازات کم شد ولی با این حال ایتالیایی‌ها تیم برتر میدان بودند و با سرویس‌ها اذیت کننده تیم ایران را تحت فشار قرار دادند. هشت امتیاز اختلاف امتیاز دو تیم، عطایی سرمربی ایران را مجبور کرد تا مجدداً تقاضای وقت استراحت بگیرد. ایتالیایی‌ها با دریافت‌های کم نقص یکی پس از دیگری امتیاز کسب کردند، با درخواست عطایی یک ویدئو چک برای ایران گرفته شد که مورد تأیید قرار نگرفت. اگرچه بازیکنان ایران تلاش کردند تا فاصله امتیاز را کم کنند اما در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود ایتالیا به پایان رسید.

این گزارش در حال تکمیل است…

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا