خبر ویژهگفتگو

ایجاد امنیت شغلی پایدار و حمایت از تولیدات داخلی با رویکرد کمک به جهش تولید


به گزارش همسو نیوز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون،سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان‌ها و بازاریابی در حاشیه بازدید از شرکت انحصاری یاتاقان بوش بزرگترین تولیدکننده یاتاقان در کشور، بانک توسعه تعاون را بازوی توانمندی در پیکره عظیم صنعت کشور برشمرد. و اذعان داشت: خوشبختانه بانک توسعه تعاون یکی از بانک‌های پیشرو و موفقی است که تا به این لحظه در حمایت از شرکت‌های تولیدی وظیفه ذاتی خود را به نحو مطلوبی انجام داده است و در ادامه نیز در مسیر منویات مقام معظم رهبری جهش توسعه و تولید را با گام‌های استواری طی خواهد نمود.

در این بازدید محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب و کلانتری مدیر شعب استان قزوین با همراهی معادی از بخش‌های مختلف کارخانه موصوف بازدید به عمل آوردند. گفتنی است شرکت تولیدی یاتاقان بوش که در ۵ کیلومتری قزوین واقع گردیده است با ۴۸۰ پرسنل و در زمینه ساخت قطعات یاتاقان و بوشن خودروهای سبک و سنگین فعالیت نموده و انحصار ساخت و تولید این قطعه مهم صنعتی را در دست دارد. این شرکت با صادرات به کشورهای همجوار و خاورمیانه با اخذ تسهیلات سرمایه در گردش از بانک توسعه تعاون توانست ضمن چابک سازی مجموعه، نسبت به حفظ اشتغال خود اقدامی مهم نماید و این در شرایطی است که کرونا رکود و تعدیل نیرو را در برخی شرکت‌ها به همراه داشته است.

در انتهای بازدید مدیرعامل کارخانه و مدیران بخش تولید و کنترل کیفیت که میزبان مدیران ارشد بانک توسعه تعاون بودند از عملکرد و خدمات‌دهی مطلوب بانک توسعه تعاون تقدیر و تشکر نمودند.

پایان/ همسونیوز

نمایش بیشتر
کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا