استان ها

بازاریان و فروشندگان از سیره امیرالمؤمنین (ع) الگوبرداری کنند

بازاریان و فروشندگان از سیره امیرالمؤمنین (ع) الگوبرداری کنند



به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی امروز جمعه در خطبه‌های نمازجمعه همدان ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: باید تقوی را در مسائل اقتصادی، سیاسی و خانوادگی رعایت کنیم.

وی افزود: بازاریان و فروشندگان بر رعایت تقوا در حوزه اقتصادی از سیره امیرالمومنین (ع) الگوی برداری کنند.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به ضرورت تقویت نقاط قوت و به صفر رساندن نقاط ضعف در بین همه اقشار جامعه و در رفتارهای اجتماعی گفت: همان طور که برای تأمین معیشت و اقتصاد خانواده و فرزندانمان تلاش می‌کنیم باید در راستای تقویت و ارتقای بنیه معنوی و روحی خانواده و فرزندان نیز تلاش شود.

آیت‌الله موسوی اصفهانی خاطرنشان کرد: طبق فرموده رهبری از مهمترین ستون‌های اصلی نظام قوه قضائیه است و کسانی که در این قوه کار می‌کنند باید تقوی کامل را رعایت کنند وبا کسانی که کسانی که امنیت روانی مردم را برهم می‌زنند برخورد شود.

وی با بیان اینکه قضات درصدد ارائه آمار زیادتر برای مختومه شدن پرونده‌ها نباشند، بیان کرد: قضات باید مطابق موازین شرع و قانون حکم دهند چرا که قضات باید نسبت به چگونگی رسیدگی به پرونده‌های مردم نزد خدا جوابگو باشند و کسی در قوه قضائیه محکوم شده نباید برخورد نامناسب با آن صورت بگیرد.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به شهادت ۲۹۸ مسافر هواپیمایی ایرانی توسط آمریکا در ۱۲ تیر ۱۳۶۷، گفت: آمریکا دیگر جرأت نمی‌کند نزدیک ایران بیاید و اگر بخواهند ضربه‌ای به جمهوری اسلامی بزنند، با عکس‌العمل شدیدی مواجه خواهد شد.

آیت‌الله موسوی اصفهانی عنوان کرد: مسئولان در زمینه تولید و تجارت موفقیت‌های کشور را گزارش کنند تا مردم نسبت به پیشرفت کشور امیدوار دلگرم شوند.

وی با اشاره به شروع فصل اثاث‌کشی‌ها گفت: صاحب‌خانه‌ها نسبت به رعایت انصاف در گرفتن اجاره رعایت کنند این کار امری پسندیده است.

آیت الله موسوی اصفهانی از مسئولان خواست در زمینه تولید و تجارت موفقیت‌های کشور را گزارش کنند تا مردم نسبت به پیشرفت کشور دلگرم شوند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا