استان ها

بازگشایی راه ارتباطی ۲۰۶ روستا در لرستان

بازگشایی راه ارتباطی ۲۰۶ روستا در لرستان



به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز جمعه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: از بعدازظهر روز گذشته در سطح استان بارش برف‌وباران را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۰۰ راهدار با استفاده از ۲۸۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در قالب ۳۸ پایگاه جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: با تلاش و سخت‌کوشی همکاران در حال حاضر راه‌های شریانی و مواصلاتی استان باز و تردد برقرار است.

شیروانی، تصریح کرد: باوجوداینکه امکان برف‌روبی راه‌های روستایی به‌خاطر شرایط نامساعد جوی در شب مقدور نبود، همکاران از طلوع صبح فعالیت خود را برای بازگشایی راه روستایی شروع کردند.

وی با بیان اینکه راه ۳۶۰ روستا در سطح استان مسدود بود، گفت: با تلاش بی‌وقفه راهداران راه ۲۰۶ روستا بازگشایی تا الان بازگشایی شده است، امیدوارم با تلاش همکاران و صبوری مردم راه ۱۵۴ روستا مسدود مانده سریع‌تر بازگشایی شوند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، تصریح کرد: هم‌وطنان گرامی درخواست می‌شود باتوجه‌به مه‌گرفتگی شدید و احتمال یخ‌زدگی سطح جاده‌ها در شب، از سفرهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت سفر حتماً در تماس با سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا