ورزشی

بانوان ورزشکار ایران لایق ایستادن روی بهترین سکوها هستند

بانوان ورزشکار ایران لایق ایستادن روی بهترین سکوها هستند



به گزارش خبرگزاری مهر، رفیعیان در دیدار با اعضای تیم والیبال جوانان باشگاه مهرسان قبل از اعزام به دور دوم مسابقات لیگ آکادمی های دختر رده سنی جوانان کشور گفت: طبق وعده پنج سال پیش مهرسان قرار بود هر سال یک تیم جدید تشکیل دهد و امسال هم برای ششمین سال توانست به وعده خود عمل کند و تیم جدیدی در حوزه ورزش پایه تشکیل داد.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی مهرسان تاکید کرد: مهرسان به این اعتقاد دارد که باید در کنار تیم لیگ برتری به تیم‌های پایه هم اهمیت داد.

تنها حامی ورزش حرفه ای بانوان در کشور خطاب به بانوان تیم والیبال جوانان مهرسان با تاکید بر اینکه بانوان ورزشکار لایق بهترین سکوها در همه میادین ورزشی هستند،گفت: شما آینده سازان ورزش ایران هستید و مهرسان تمام قد حامی و پشتیبان ورزش بانوان برای گرفتن سکوهای قهرمانی در آسیاست.

رفیعیان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم والیبال جوانان مهرسان در مسابقات پیش رو گفت: مهرسان حامی شماست و به این می‌بالد که بزرگ‌ترین حامی ورزش بانوان کشور است. موید این گفته این است که دیگر باشگاه‌ها فقط در دو یا سه رشته محدود بانوان تیم دارند اما مهرسان به لطف خدا قرار است در بیشتر رشته‌ها حامی ورزش حرفه‌ای بانوان باشد.

دور اول مسابقات لیگ والیبال آکادمی های کشور رده سنی جوانان از ۲۲ تا ۲۶ تیر بی ۲۸ تیم برگزار شد و دور بعدی رقابت ها بین ۱۶ تیم صعود کننده از ۸ مرداد در ۴ استان به عنوان میزبان آغاز می شود

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا