سیاسی

بانک مرکزی نظارت دقیق و سخت‌گیرانه‌ای بر عملکرد بانک‌ها دارد

بانک مرکزی نظارت دقیق و سخت‌گیرانه‌ای بر عملکرد بانک‌ها دارد



به گزارش خبرگزاری مهر، علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیأت دولت امروز (جمعه ۱۹ آبان ماه) در نشست با معاونان امور جوانان سراسر کشور حضور پیدا کرد و ضمن سخنرانی به پرسش‌های حضار پاسخ داد.

سخنگوی دولت در مقدمه سخنانش، گفت: مدیران جوان در استان‌ها باید حلقه وصل ابتکارها و ایده‌های جوانان استان‌های خودشان با سایر دستگاه‌ها باشند. حقیقتاً هم‌نشینی با جوانان حائز برکات بسیاری خواهد بود و از این جهت برکات متعددی در کار شما وجود دارد.

وی با بیان اینکه رویکرد رئیس‌جمهور و دولت سیزدهم نسبت به جوان‌گرایی کاملاً مشخص است، اظهار کرد: ما چه در بین اعضای کابینه و استانداران و چه در مدیریت میانی مانند معاونان وزرا، بسیاری از جوانان را در مدیریت کشور می‌بینیم. رئیس‌جمهور در دو سال اخیر خود شخصاً جلسات بسیاری با جوانان از جمله در دانشگاه‌ها داشته‌اند و به طور کلی دغدغه مجدانه برای حمایت از جوانان دارند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: جوانان ما حق دارند که به خاطر مشکلات معیشتی گلایه‌مند باشند چون سال‌های جوانی خود را با شرایط تورم کشور سپری کردند و در سال‌های قبل صحبت‌های ناامیدانه با آنها مطرح می‌شد. باید پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها و در کنار آن دلایل ناکامی‌ها برای مردم و خصوصاً جوانان تبیین شود.

بهادری جهرمی در تشریح برخی اقدامات دولت برای حمایت از جوانان، اظهار داشت: در زمینه تسهیلات بانکی ما یک عنوان وام جدید به عنوان تسهیلات فرزندآوری اضافه کردیم که پیش از این وجود نداشته است. وام‌های دیگر مربوط به جوانان مانند وام مسکن و وام ازدواج نیز سعی شده افزایش قابل توجه پیدا کند. همچنین میانگین حقوق سربازان که در سال ۱۳۹۹ حدود ۵۰۰ هزار تومان بود، امروز برای سربازان مجرد ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و اگر متأهل باشند ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. بانک مرکزی نظارت دقیق و سخت‌گیرانه‌ای بر عملکرد بانک‌ها دارد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا