استان ها

بانیان نماز در بازار یزد تجلیل شدند

بانیان نماز در بازار یزد تجلیل شدند



به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمدکاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد در این مراسم اظهار کرد: دین به عنوان راهکار عملی بازاریان و بازاریان به عنوان حامیان دین در جوامع حضور پیدا کردند و در زمان پیش از انقلاب و پس از آن، این حمایت بازاریان از دین و نهادهای دینی همواره ادامه‌دار بوده و این قشر بودند که توانستند کمر طاغوت را بشکنند.

وی با اشاره به نقش بازاریان در دوران جنگ تحمیلی بیان کرد: در دوران جنگ تحمیلی کسی که توانست حمایت‌های مالی و اقتصادی خود را به سوی جبهه‌های جنگ روانه کند، در ابتدا بازاری و بازاریان بود و پس از آن دوران، این قشر از جانبازان و خانواده‌های محترم شهدا نیز همواره حمایت کردند.

مدرسی با اشاره به نقش بازاریان در دوران کرونا تصریح کرد: در آن دوران شاهد حمایت بازاریان از کادر درمان و مردم مناطق محروم بودیم و این کمک‌ها از قشری برخواست که دل در گرو دین داشتند.

نقش آفرینی بی‌بدیل بازاریان از دفاع مقدس تا کرونا

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به نقش‌آفرینی بازاریان در مقاطع مختلف از جمله دفاع مقدس، حوادثی چون سیل، زلزله و شیوع بیماری کرونا گفت: بازاریان در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله ترویج نماز نقش مهمی دارند البته اماکن تفریحی، گردشگری و دستگاه‌های اجرایی نیز در این زمینه اثرگذاری بالایی دارند.

سردار حسین زارع کمالی با اشاره به هفته بسیج عنوان کرد: فلسفه وجودی بسیج تبدیل تهدیدها به فرصت است، امروز تهدیدهای زیادی توسط دشمن انجام می‌شود که با همین ابتکارات، نوآوری‌ها، خلاقیت و کارهای جهادی تبدیل به فرصت می‌شود که قابل ستایش است.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا