استان ها

بدهی تأمین اجتماعی به شبکه بانکی تصفیه شد

بدهی تأمین اجتماعی به شبکه بانکی تصفیه شد



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صحبت الله رحمانی ظهر امروز چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیر کل سابق و جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار کرد: خوزستان استانی است که به فرمایش مقام معظم رهبری دین خود را به نظام ادا کرده است. این استان در همه صحنه‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه پیشتاز بوده و اکنون وظیفه ما است که ادامه کار را که خدمت به مردم است، انجام دهیم.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مسؤولیت‌ها فرصتی هستند که در اختیار ما قرار می‌گیرند تا بتوانیم با استفاده از این فرصت‌ها، وظیفه خود را به سرمنزل مقصود برسانیم.

وی بیان کرد: برای هر صندلی مسؤولیتی در جمهوری اسلامی ایران خون هزاران شهید ریخته شده است که روز قیامت باید مقابل قطره قطره خونشان به آنها پاسخگو باشیم.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: برای مسأله معیشت کارکنان خود یعنی وزارت رفاه که خود متولی رفاه جامعه است، تلاش کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام رحمانی گفت: بدهی تأمین اجتماعی به شبکه بانکی ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بابت استقراض دولت‌های قبل بوده که آنها را پرداخت کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: دولت در حال تلاش و در مسیر کار و کرامت است. خدماتی که انجام گرفته کافی و مطلوب نیست اما این دولت و شخص رئیس جمهور که مسیر رونق تولید و رشد تولید برای استان‌ها را در نظر گرفته است، ما باید آن را محقق کنیم.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: مسؤولیت مهم مدیر کلی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان برعهده رشنودی بود که اکنون به دلیل سختگیری سازمان بازرسی برای ۲ شغله بودن او دیگر امکان ادامه همکاری با او نیست و طبق بررسی‌های انجام شده و خواست خودشان، در شغل استادی ادامه کار خواهند داد.

وی گفت: اکنون شخصی از بدنه همین اداره برای این سمت انتخاب شده که لازم است همه مجموعه دست به دست هم دهند و به او کمک کنند تا آن خدمت بی‌منتی که شایسته مردم خوزستان است، انجام شود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا