ورزشی

برتری تیم ایران برابر میزبان/ فردا جنگ با قزاقستان برای جهانی شدن

برتری تیم ایران برابر میزبان/ فردا جنگ با قزاقستان برای جهانی شدن



به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه هفدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی دختران جوان آسیا در هنگ کنگ، تیم هندبال جوانان دختر کشورمان صبح امروز جمعه ۱۶ تیرماه برابر تیم میزبان قرار گرفت و با نتیجه ۴۵ بر ۱۶ به پیروزی رسید تا به دیدار بعدی برای کسب رتبه پنجم و ششم رسیده و حریف تیم قزاقستان شود.

ملی پوشان کشورمان که با ایستادن در رده سوم گروه B حریف هنگ کنگ شده بودند، با نتیجه ۱۶-۴۵ میزبان را شکست دادند تا با توجه به پیروزی ۳۴ بر ۲۸ قزاقستان برابر ازبکستان، در مرحله بعدی برای کسب رده پنجم با قزاق‌ها رودررو شوند.

همچنین الناز یارمحمدی دروازه بان تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در بازی با هنگ کنگ عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

دیدار ایران و قزاقستان فردا، شنبه ۱۷ تیرماه، از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه به وقت ایران آغاز می‌شود. پیش از این دیدار تیم‌های هنگ کنگ و ازبکستان برای تعیین رده‌های هفتم و هشتم تلاش می‌کنند.

در نخستین مسابقه امروز برای تعیین جایگاه‌های نهم و دهم، هند با شکست ۵۱ بر ۱۰ کویت در رده نهم این دوره از مسابقات ایستاد.

هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر آسیا روز یکشنبه ۱۸ تیر با برگزاری مسابقات رده بندی و فینال به کار خود پایان می‌دهد. ۵ تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان در مقدونیه شمالی را کسب خواهند کرد. تیم ملی دختران جوان ایران در دوره قبلی این مسابقات دوم شد و جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرده بود.

فاطمه مریخ، الناز یارمحمد توسکی، مائده عشاق، آرزو بهمئی، سعیده غضنفری، صبا زنگنه، نگین رحمانی، هانیه شاه‌ویسی، نسترن فراهانی، راحله اعتمادی‌پور، الهه نیکان، زهرا فتوتی، آسمان بدوی، هستی دخایی، آسنا شجاعی، زهرا افشاری و محدثه شبانی کوهبانانی ۱۷ بازیکن تیم ملی ایران در قهرمانی آسیا هستند.

مریم رضائیان به عنوان سرپرست، غلامعلی اکبرآبادی به عنوان مدیرفنی، فاطمه محمدخانی و سیده مریم فخری به عنوان مربی و مهدیه کنگرانی فراهانی به عنوان فیزیوتراپ اعضای کادرفنی را تشکیل می‌دهند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا