اجتماعی

برخورد قاطع نیروی انتظامی با سرقت‌های مسلحانه در خوزستان

برخورد قاطع نیروی انتظامی با سرقت‌های مسلحانه در خوزستان



به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان عصر امروز پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی پروژه ۴۸۰ واحدی ساخت منازل سازمانی فرماندهی انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های فرماندهی انتظامی که مورد سفارش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) واقع شد، کمبود منازل سازمانی و ملکی همکاران در انتظامی و مرزبانی است.

وی با بیان اینکه از سازمان‌های مسلحی هستیم که رنج شدیدی از تعداد کم واحدهای سازمانی و البته ملکی می‌بریم، اضافه کرد: بنا را به این گذاشتیم که در یک فاصله و محور زمانی ۲-۳ ساله به همت فرماندهان و مدیران و با کمک‌های دولت و مجلس، ۱۰۰ هزار منزل سازمانی در کل کشور برای استفاده همکارانمان داشته باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور به اشاره به مأموریت خیز بودن چند استان از جمله خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، کردستان و آذربایجان غربی، گفت: سهم این استان‌ها ویژه است و در اولویت ساخت گذاشتیم که امید می‌رود با همت فرماندهان در حوزه انتظامی و مرزبانی منازل یادشده به سرعت ساخته شوند.

سردار رادان با بیان اینکه امروز کلنگ ۴۸۰ واحد منزل سازمانی در شهرستان اهواز زده شد، تاکید کرد: تلاش می‌شود کل سهم استان خوزستان را در ۲-۳ سال به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به بازدید از نمایشگاه کشفیات سلاح و مواد مخدر در حاشیه سفر خود به استان خوزستان، تصریح کرد: مردم خوزستان از دو موضوع رنج می‌برند که این رنج مردم، رنج ما شده است؛ یکی بحث تیراندازی‌های بی هدف و یکی هم سرقت‌های مسلحانه است، ما به همکارانمان ابلاغ کردیم به حکم قانون در هر دو مورد بسیار قاطع، تند و سریع برخورد کنند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا