فیلم

برگزاری کاروان سلامت در مناطق محروم شهر تبریز

برگزاری کاروان سلامت در مناطق محروم شهر تبریز



به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شهبازنژاد سرپرست جمعیت هلال احمر تبریز گفت: در راستای اجرای طرح توانمند سازی محلات کمتر برخوردار ۲۰۲۰، کاروان سلامت داوطلبان جمعیت هلال احمر تبریز با همکاری خانه هلال باغ معروف در منطقه باغ معروف از توابع تبریز مستقر و اقدام به ارائه خدمات متنوع دارویی و درمانی و مشاوره‌ای و اجرای طرح‌های نیابت و حمایت ماندگار نمود.

شهباز نژاد خاطر نشان کرد: در این کاروان سلامت با بهره گیری از ۲ تن از پزشکان عمومی، ۲ نفر پزشک متخصص قلب و عروق و آسم و آِلرژی و ۱ نفر کارشناس روانشناسی و یک نفر کارشناس تغذیه و یک نفر متبحر در امر نوار قلب و یک نفر برای تست قند و فشار خون، خدمات درمانی انجام و صدها نفر از اهالی مورد ویزیت قرار گرفتند.

وی با تقدیر از مشارکت خیرین خانه هلال باغ معروف افزود: داروی مورد نیاز کاروان سلامت توسط خیرین خانه هلال باغ معروف تهیه و تأمین شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تبریز ادامه داد: یکی از اقداماتی که در کاروان‌های سلامت توسط مربیان انجام می‌گیرد ارائه آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه به مراجعه کنندگان است که در این روز صدها نفر از اهالی و جوانان و نوجوانان و بانوان از آموزش‌های امدادی هلال احمر بهره مند شدند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا