استان ها

بنیاد مستضعفان ۳۰۰ واحد مسکونی برای محرومان تکاب می‌سازد



به گزارش خبرنگار مهر، پرویز فتاح عصر سه‌شنبه در جلسه ستاد محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در تکاب افزود: پیش از این، ۱۸۷ واحد مسکونی برای احداث در این شهرستان تصویب شده بود که با مشارکت بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی در حال احداث است و در اختیار محرومان قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: علاوه بر آن، تا ۱۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بنیاد مستضعفان و کمیته امداد برای مددجویان تحت پوشش این نهاد احداث خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: در همین راستا احداث ۱۳ واحد مسکونی برای خانواده‌های مددجوی بهزیستی دارای ۲ یا سه فرزند معلول با مشارکت بنیاد مستضعفان در دستور کار قرار دارد.

فتاح با بیان اینکه بنیاد مستضعفان برای رسیدگی به امور مختلف مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از جمله مسائل درمانی ۱۰۰ میلیارد ریال به این نهادها پرداخت می‌کند، گفت: در راستای محرومیت زدایی در تکاب ۳۰۰ میلیارد ریال از محل منابع مالی بنیاد علوی و نیز ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات بانکی مناسب به این شهرستان اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه یک دستگاه آمبولانس مجهز نیز از سوی بنیاد مستضعفان در اختیار بخش بهداشت و درمان تکاب قرار گرفته است، اضافه کرد: برای محرومیت زدایی از شهر تکاب و تقویت مبلمان شهری نیز با مشارکت بنیاد علوی مشارکت خواهیم کرد.

سفر چهار روزه «سید پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به آذربایجان غربی در حال انجام است. وی در روزهای نخست به شمال استان سفر کرد و امروز هم در شهرستان‌های شاهین‌دژ و تکاب حاضر شد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا