استان ها

بهره‌برداری از بخش سی تی اسکن بیمارستان امام حسین تربت حیدریه

بهره‌برداری از بخش سی تی اسکن بیمارستان امام حسین تربت حیدریه



به گزارش خبرنگار مهر، حسین ابراهیمی‌پور صبح پنجشنبه در آئین افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان امام حسین اظهار کرد: با افتتاح رسمی بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) تربت حیدریه، مراجعین به این مرکز درمانی از خدمات دستگاه پیشرفته ۶۴ اسلایس که با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال تأمین شده، بهره‌مند خواهند شد.

وی تصریح کرد: این بخش به پاس خدمات جهادی و شبانه روزی به نام شهید مدافع سلامت، مهرداد حیدری نام‌گذاری شده و به مراجعان جنوب خراسان رضوی خدمات می‌دهد.

ابراهیمی پور بیان کرد: دکتر و جهادگر بسیجی مهرداد حیدری جراح و متخصص مغز و اعصاب بیمارستان‌های آموزشی درمانی نهم دی و تأمین اجتماعی تربت حیدریه در راه دفاع از سلامت مردم در ایام شیوع کرونا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی گفت: این پزشک بسیجی عضو گروه جهادی قافله خاکی تربت حیدریه با حضور در روستاهای محروم به مداوای رایگان مردم محروم می‌پرداخت و پیگیر امورات درمان محرومین بود.

ابراهیمی‌پور با اشاره به موقعیت جغرافیایی و تجهیزات پیشرفته این بیمارستان گفت: قرار گرفتن این مرکز درمانی در کریدور شمال به جنوب استان و تردد میلیون‌ها زائر امام رضا (علیه السلام)، این مرکز را به قطب درمان جنوب خراسان رضوی تبدیل کرده است.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا