سیاسی

بیانیه یک سازمان مردم نهاد به یاد دختر کاپشن صورتی

بیانیه یک سازمان مردم نهاد به یاد دختر کاپشن صورتی



به گزارش خبرگزاری مهر، «نهاد آسیب دیدگان اجتماعی» که یک سازمان‌های مردم نهاد ایرانی است، بیانیه‌ای در محکومیت اقدام تروریستی در ایران به یاد دختر کاپشن صورتی در شورای حقوق بشر سازمان ملل خواند. متن بیانیه به شرح ذیل است:

با اندوه و تأثر عمیق، حملات تروریستی در هر نقطه‌ای از جهان بویژه اقدام تروریستی که در سال ۲۰۲۳ در شهر کرمان رخ داد را محکوم می‌کنیم و همچنین قویاً ابراز انزجار از کسانی که به عنوان اپوزیسیون ایران در آمریکا و اروپا فعالیت دارند و از عملکرد گروه‌های تروریستی حمایت می‌کنند را اعلام می‌کنیم.

این حملات باعث شهادت تعداد زیادی از انسان‌های بیگناه شد و به ویژه از شهادت کودکی که به عنوان “کاپشن صورتی” شناخته می‌شود، با اندوه و تأثر به یاد می‌آوریم.

این حملات نه تنها به حقوق انسانی آسیب جدی وارد می‌کنند، بلکه باعث وحشت و رنج بی‌پایان در جامعه می‌شوند. این فاجعه نشان می‌دهد که تروریسم هنوز هم یکی از بزرگترین تهدیدات برای امنیت و ثبات جامعه است.

ما از همه اعضای جامعه بین‌الملل تقاضا داریم که در مبارزه با تروریسم و حفظ حقوق بشر، کوشا باشند و بیشتر همکاری نمایند. زمانی که همه با همدیگر همکاری می‌کنیم، می‌توانیم به پیشگیری از وقوع حوادث مشابه و ایجاد جامعه‌ای امن و پایدار دست یابیم.

با امید به آینده‌ای بهتر و آرامش‌بخش.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا