سیاسی

تحریم انتخابات از سوی اصلاح طلبان صورت نمی‌گیرد

تحریم انتخابات از سوی اصلاح طلبان صورت نمی‌گیرد



به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه در برنامه صف اول با محوریت رقابت در انتخابات، با اشاره به برنامه‌های صدا و سیما گفت: صدا و سیما باید به همه گروه‌ها و جریان‌ها فرصت دهد تا برنامه‌های خود را مطرح کنند تا مردم بتوانند با نگاه باز در انتخابات شرکت و افراد مدنظر خود را انتخاب کنند.

بادامچیان درباره حضور جریان‌های مختلف و تحریم انتخابات توسط جریان‌های خاص افزود: در این دوره از انتخابات کثرت حضور داریم، یعنی گروه‌های مختلف خواهان حضور در مجلس گام دوم هستند؛ تحریم از سمت گروه‌های مختلف مانند اصلاح طلبان صورت نمی‌گیرد، چون آنها هم مانند سایرین نمی‌خواهند خود را از مناصب حکومتی محروم سازند.

وی انقلاب اسلامی را انقلابی مردمی دانست و عنوان کرد: امام خمینی (ره) انقلاب را نه با گروه‌های خاص، بلکه با مردم شروع کردند؛ انقلاب اسلامی یک انقلاب تماماً مردمی بود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم مردم امور را به دست گرفتند.

دبیرکل حزب موتلفه با اشاره به تاریخ کهن ایرانی تصریح کرد: فرهنگ ایرانی از گذشته تا به امروز یک فرهنگ مردمی بوده است که در منابع تاریخی هم موضوع ذکر شده است.

بادامچیان با اشاره به مردمی بودن تمامی ارکان کشور گفت: ولی امر که مهم‌ترین رکن حکومت است توسط مجلس خبرگان که توسط مردم انتخاب می‌شوند، انتخاب می‌شود که این نشان دهنده حضور مردم در مهمترین ارکان جامعه است.

وی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان که همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود اظهار کرد: دشمن تلاش زیادی دارد تا بتواند فرد یا افرادی را به عنوان نفوذی وارد مجلس خبرگان کند و برای این موضوع برنامه ریزی های زیادی داشته و خواهد داشت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ویژگی‌های حکومت مطلوب در جهان عنوان کرد: مطلوب‌ترین حکومت در جهان حکومتی است که مردم سالاری ارزشی است که از همراهی ارزش‌های دینی و ارزش‌های انسانی شکل گرفته است و توسط مردم و به وسیله انتخابات انجام می‌شود.

بادامچیان در ادامه گروه‌هایی که مخالف مشارکت در انتخابات هستند را ضد مردمی خواند و گفت: برخی برای اینکه خودشان رای بیاورند خواهان مشارکت پایین هستند؛ انتخاباتی موثر است که با حضور مردم انجام شود.

وی افزود: مردم خودشان انتخاب می‌کنند و اگر خطایی از فرد منتخب سر بزند، خودشان با آن فرد برخورد می‌کنند؛ مانند بلایی که سر بنی‌صدر آمد.

دبیرکل حزب موتلفه خطاب به مردم گفت: اگر می‌خواهید مشکلات کشور را حل کنید در انتخابات شرکت کنید و افراد کارآمد را انتخاب کنید و به دنبال باندها نباشید؛ به افرادی رای دهید که کارهای خود را برای مردم به شفافیت بگوید و برای دفاع از حق مردم شجاعت داشته باشد و به دنبال حاشیه و جنجال نباشد.

بادامچیان در پایان با اشاره به برخی پول پاشی ها برای رای آوردن در انتخابات گفت: مردم باید حواسشان باشد به افرادی که برای رای آوردن در انتخابات هزینه‌های گزاف می‌کنند، رای ندهند چون اگر این کار را بکنند خودشان مقصر هستند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا