اقتصادی

تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت

تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت



به گزارش خبرگزاری مهر، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: امروز و فردا در بیشتر مناطق کشور، جوی آرام پیش‌بینی شده است که این شرایط در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، سبب انباشت آلاینده‌های جوی و تداوم آلودگی هوا می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: اواخر سه‌شنبه، سامانه بارشی جدید از شمال‌غرب وارد کشور می‌شود و در برخی نقاط آذربایجان‌غربی باران و برف آغاز خواهد شد. چهارشنبه نیز بارش‌ها در غرب، شمال‌غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و غرب سواحل دریای خزر، ادامه دارد. پنجشنبه در بخش‌هایی از نوار غربی کشور و استان‌هایی واقع در سواحل دریای خزر، دامنه و ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارش‌ها ادامه دارد.

به گفته گودرزی، بارش‌ها کماکان تا جمعه ادامه دارد و چهارشنبه و پنجشنبه هوا در برخی مناطق، سرد می‌شود. امروز در برخی ساعت‌ها در جنوب‌شرق کشور، وزش باد شدید سبب بروز گرد و خاک خواهد شد. همچنین، آب‌های دریای عمان، امروز و فردا مواج و متلاطم است.

گودرزی افزود: تهران امروز آسمانی صاف و غبار محلی دارد و از فردا شب وزش باد در پایتخت رخ می‌دهد. پنجشنبه و جمعه انتظار بارش پراکنده در تهران وجود دارد که این شرایط هوای تهران را مطلوب می‌کند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا