استان ها

تردد یک میلیون و ۷۶۹ هزار وسیله نقلیه در جاده‌های لرستان

تردد یک میلیون و ۷۶۹ هزار وسیله نقلیه در جاده‌های لرستان



به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا ۲۹ اسفندماه، تردد یک میلیون و ۷۶۹ هزار و ۱۲۴ وسیله نقلیه در استان ثبت شده است، و در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی استان به‌صورت عادی و روان برقرار است.

وی گفت: با ورود سامانه بارشی از روز گذشته به استان شاهد بارش باران در محورهای استان بود که با تلاش راهداران تمامی محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان به تعداد تردد وسایل نقلیه از محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: متوسط تردد بین استانی در جاده‌های استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی (از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ اسفندماه) تردد یک میلیون و ۷۶۹ هزار و ۱۲۴ وسیله نقلیه به‌وسیله ۶۸ دوربین ترددشمار به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد کاهش داشته است.

شیروانی، اضافه کرد: در ۲۸ اسفندماه امسال تردد ۴۸۳ هزار و ۹۶۸ خودرو در جاده‌های استان ثبت شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی ۵۲۹ هزار و ۳۳ تردد در محورهای ورودی استان و ۴۹۳ هزار و ۵۸ تردد در محورهای خروجی استان ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: بیشترین تردد وسایل نقلیه به ترتیب مربوط به محور خرم‌آباد – سه‌راهی چالان چولان، سه‌راهی چالان چولان – خرم‌آباد است.

شیروانی، تصریح کرد: از هم‌وطنان گرامی در خواست می‌شود باتوجه‌به هشدار سطح قرمز هواشناسی، از سفر پرهیز نمایند و در صورت سفر حتماً در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا