استان ها

تردد ۳۴۸۲ خودرو سواری از مرز باشماق مریوان

تردد ۳۴۸۲ خودرو سواری از مرز باشماق مریوان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان، فرزاد حسنی اظهار کرد: از ۲۷ مرداد ماه تاکنون هزار و ۱۱۲ خودرو سواری ایرانی از مرز بین‌المللی باشماق به کشور وارد و هزار و ۷۱۷ خودرو سواری ایرانی نیز از مرز خارج شده‌اند.

وی افزود: ۲۸۶ خودرو سواری خارجی طی مدت زمان یاد شده از طریق مرز باشماق وارد و ۳۶۷ خودرو سواری خارجی از کشور خارج شده‌اند.

حسنی اعلام کرد: طی ۲۰ روز گذشته در مجموع ۳ هزار و ۴۸۲ خودرو سواری از مرز باشماق تردد داشته‌اند.

وی افزود: در همین مدت در مجموع هزار و ۳۹۸ خودرو وارد کشور و ۲ هزار و ۸۴ خودرو از مرز باشماق خارج شده‌اند.

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان گفت: در حال حاضر تردد در محورهای منتهی به مرز باشماق کاملاً روان است و نیازی به حضور ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرستان مریوان نیست.

وی خاطرنشان کرد: ۹۹ درصد از زواری که مرز باشماق را به عنوان مرز تردد برای پیاده‌روی اربعین انتخاب کرده بودند با خودرو شخصی به پارکینگ‌های شهر مریوان و جنب مرز مراجعه کرده‌اند و به همین دلیل نیازی به ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرستان مریوان نبود.

وی با بیان اینکه تردد در محورهای منتهی به مرز طی روزهای اخیر با وجود بازگشت زوار کاملاً روان بود، عنوان کرد: با توجه به نیاز جدی که برای جابجایی زوار در مرز مهران وجود داشت، تمام اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز مهران اعزام شده‌اند.

حسنی اعلام کرد: ۲ هزار و ۲۲۰ خودرو به پارکینگ مرز مراجعه و در حال حاضر خودروهای موجود در پارکینگ ۶۰۰ دستگاه است.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا