اخبار سربازی و نظام وظیفه

تسهیلات جدید برای سربازان شهرهای پلدختر و معمولان

به گزارش همسو نیوز سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تسهیلاتی که برای سربازان و مشمولان در استان گلستان اختصاص یافت شامل حال مشمولان شهرهای پلدختر و معمولان نیز می‌شود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح، تصریح کرد: فرماندهان باید وضعیت سربازانی که در مرخصی بوده‌اند ولی به دلیل سیل و مشکلات تردد نتوانستند خود را به موقع به محل برسانند بررسی کرده و تأخیر آنها را موجه و جز مرخصی اضطراری محاسبه کنند.

وی گفت: با توجه به حادثه سیل در استان‌های گلستان، مازندران و لرستان در راستای اجرای فرامین مقام معظم فرماندهی کل قوا و با توجه به خسارت‌های سنگینی که به خانه‌ها و راه‌ها وارد شد در خصوص اعزام مشمولین و سربازان وظیفه، با توجه به بررسی‌های انجام شده تصمیمات جدیدی اتخاذ شد.

سردار کمالی تصریح کرد: در اعزام مشمولان مناطق پلدختر و معمولان نیز مثل مناطق سیل زده لرستان و مازندران ۲ ماه تعویق اعمال خواهد شد.

وی گفت: اعزام مشمولین شهرها و استان‌های فوق‌الذکر در تاریخ ۱۹ فروردین، یکم اردیبهشت و ۱۹ اردیبهشت متعاقباً اعلام خواهد شد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: کارکنان وظیفه مناطق فوق که در سایر استان‌ها خدمت می‌کنند به مدت یک ماه به مرخصی اضطراری فرستاده خواهند شد و سربازان یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در این استان‌ها که در حال کمک به مردم هستند از یک ماه مرخصی اضطراری برخوردار خواهند شد که در اختیار فرماندهان یگان‌ها بوده و پس از پایان مأموریت به آنها تعلق خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا