ورزشی

تضمین مسعود شجاعی برای پنالتی زن/یک نیمکت اخراجی برای میزان

تضمین مسعود شجاعی برای پنالتی زن/یک نیمکت اخراجی برای میزان



به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و ذوب آهن در حالی امروز با تساوی دو – دو به پایان رسید که حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت:

* کوپال ناظمی داور مسابقه بارها با کارت‌های زرد و قرمز خود اعضای دو تیم را جریمه کرد. او چهار نفر از اعضای کادر فنی هوادار همچون مسعود شجاعی سرمربی این تیم را اخراج کرد. همچنین کمال کامیابی نیا نیز کاپیتان ذوب آهن اخراج شد.

* هنگامی که داور مسابقه برای هوادار در لحظات پایانی پنالتی اعلام کرد مسعود شجاعی که به دلیل اخراج در جایگاه تماشاگران مستقر بود خواستار زدن ضربه توسط داریوش شجاعیان شد اما بابک مرادی اصرار زیادی برای زدن ضربه کرد که مسعود شجاعی این مجوز را داد تا پنالتی زن تیمش عوض شود. شجاعی به دستیاران باقیمانده خود روی نیمکت اعلام کرد مسؤولیت این پنالتی را بر عهده می‌گیرد تا مرادی بزند.

* محمد ربیعی پس از سوت پایان بازی حسابی نسبت به عملکرد بازیکنان باتجربه خود واکنش نشان داد و وقتی شایان مصلح که پنالتی داده بود را روبرویش دید حسابی به او اعتراض کرد و تجربه آنها را بیهوده دانست.

* شایان مصلح معتقد بود خطای پنالتی نکرده است اما ربیعی سرمربی او با صراحت اعلام کرد صحنه را دیده و خطا کرده است تا باز هم اعتراض او را به همراه داشته باشد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا