استان ها

تعطیلی پتروشیمی دهلران موجب بیکار شدن ۲ هزار نفر شد

تعطیلی پتروشیمی دهلران موجب بیکار شدن ۲ هزار نفر شد



به گزارش خبرنگار مهر، فعالیت پتروشیمی دهلران در حالی به دلایل نامعلوم متوقف شده و بخشی از نیروهای بومی بیکار شده‌اند که مسئولان در مورد توقف پروژه شفاف سازی نکرده‌اند.

روز گذشته گزارش از خبرگزاری مهر با عنوان ابهام در علل توقف فعالیت پتروشیمی دهلران / مسئولان شفاف سازی کنند در خبرگزاری مهر منتشر شد.

پیگیری تعطیلی پتروشیمی دهلران در مجلس

امروز در همین ارتباط نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی در نطقی گفت: باید پیش از سفر دوم رییس جمهور به استان ایلام، مشکلات ارزی و ریالی پروژه پتروشیمی دهلران برطرف شود.

بهزاد علیزاده طی تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه یکم مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: جناب آقای رئیس جمهور این روزها موضوع توقف عملیات پتروشیمی شهرستان ویژه دهلران که در دو سال گذشته حدود ۵۰ درصد پیشرفت داشته موجی از ناراحتی را در بین مردم ایجاد کرده است و این اقدام موجبات بیکاری قریب ۲ هزار نفر را فراهم کرده است.

وی افزود: از آنجایی که مردم استان ایلام خود را برای میزبانی سفر دوم هیئت دولت آماده می‌کنند از رییس جمهور انتظار می‌رود دستور فرمایید به قید فوریت و قبل سفر وزرای نفت، اقتصاد، رییس کل بانک مرکزی، مدیر عامل صندوق توسعه ملی و سرمایه‌گذار صندوق بازنشستگی نفت اقدامات لازم را برای رفع مشکلات ارزی و ریالی این پروژه به عمل بیاورند تا این پروژه مهم و حیاتی به روزهای خوب خود در بهمن و اسفند ۱۴۰۰ بازگردد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا