ورزشی

تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال/ دو عضو هیات مدیره رفتنی شدند

تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال/ دو عضو هیات مدیره رفتنی شدند



به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه استقلال در ماههای اخیر با نوسات مدیریت زیادی دست و پنجه نرم کرده که بخشی از آن به خاطر اختلافاتی است که بین مسئولان این باشگاه وجود دارد.

اختلافی که بین جواد نکونام سرمربی و علی خطیر مدیرعامل باشگاه وجود داشت عیان ترین آنها بود که با وساطت پیشکسوتان و برخی اهالی ورزش موقتا فروکش کرده و ظاهرا همه چیز آرام است.

با این حال اختلافات در استقلال از گوشه دیگری سر باز زده است و حالا نوبت به اختلاف علیرضا خانی معاون مالی و اداری باشگاه با مدیرعامل آبی ها رسیده است. این اختلاف در یکی از جلسات علنی و منجر به مجادله بین طرفین شد. همین اتفاق منجر به کنار گذاشتن معاون مالی باشگاه و انتخاب فرد دیگری شد

در این راستا و با تصمیم مدیرعامل باشگاه استقلال، محسن شیرزاد به عنوان سرپرست معاونت مالی و اداری جانشین خانی شد و در ادامه امور مالی و اداری استقلال را در دست گرفت.

در ادامه هم محمدرضا بختیاری با تصمیم خطیر به عنوان سرپرست معاونت حقوقی و بین‌الملل، مهدی روحی به عنوان سرپرست معاونت اجرایی، سید مهدی علوی به عنوان مدیر فرهنگی و محمد خدادادی به عنوان مدیر اماکن ورزشی باشگاه استقلال، منصوب شدند و اینگونه تغییرات گسترده در استقلال ایجاد شد.

این تغییرات در شرایطی صورت گرفته که قرار است روز ۳۰ مهر مجمع فوق العاده باشگاه استقلال برگزار شود و احتمال تغییرات در هیات مدیره این باشگاه وجود دارد. خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که از بین اعضای هیات مدیره مهدی افضلی و علیرضا خانی احتمالا از جمع اعضای هیات مدیره جدا خواهند شد و جایشان را به افراد جدیدی خواهند داد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا