اجتماعی

توافق شهرداری و صدا و سیما پس از ۱۵ سال



به گزارش خبرگزاری مهر، محمدامین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر از توافق شهرداری تهران و سازمان صدا و سیما برای بهره برداری از طبقه تلویزیونی برج میلاد تهران پس از ۱۵ سال خبر داد.

توکلی زاده این‌گونه نوشته است:

نگاه ملی؛ دیروز با دستور شهردار تهران وتوافق مدیریت شهری ورسانه ملی پس از ۱۵ سال از افتتاح برج میلاد که یک مجموعه چند منظوره است درمورد یکی از کارکردهای اصلی آن یعنی بهره برداری ازطبقه تلویزیونی توافق شد. این امر فقط بایک نگاه ملی از جانب شهردار تهران ورئیس صدا وسیما میسر شد.

بعنوان کسی که در دو سوی این مذاکرات طولانی حاضربوده ام ومتوجه ملاحظات و سیاست‌های طرفین هستم این توافق را به نفع مردم می دانم. یکی از فلسفه‌های وجودی برج میلاد استفاده مخابراتی و تلویزیونی از آن است که میلیاردها هزینه آن شده ولی به هر دلیلی ۱۵ سال بلا استفاده مانده بود.

با بهره برداری ازاین امکان معطل مانده ارزشمند سیگنال رسانی کامل و با کیفیت که به دلیل بلند مرتبه سازی های انجام شده در شهر از دست رفته بود ممکن می‌شود. حتی فراتر از آن می‌تواند جنبه‌های ملی هم داشته باشد. طرف دیگر شهرداری تهران که رسالت بزرگی در حوزه گفتمان سازی، فرهنگ سازی وآموزش های شهروندی دارد امکان بی بدیلی برای تولید و پخش برنامه در رسانه ملی برایش فراهم می‌شود. رسیدن به این توافق هرچند سخت می‌نمود ولی با نگاه ملی و ترجیح نفع مردم و در نظر گرفتن دستاورد برای طرفین مقدور شد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا