اجتماعی

توقیف ۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین در معابر بزرگراهی پایتخت

توقیف ۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین در معابر بزرگراهی پایتخت



به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بحث تردد موتورسیکلت‌های سنگین در شهر تهران، موضوعی است که پلیس به شدت با آن برخورد می‌کند چون جز مطالبات شهروندان و خط قرمز پلیس است.

وی افزود: راکبین این موتورسیکلت‌های سنگین با به خطر انداختن جان خود و دیگر شهروندان علاوه بر آنکه امنیت روانی جامعه را بر هم می‌زنند باعث بر هم خوردن امنیت تردد عابرین و دیگر خودروها نیز می‌شوند و با تولید صداهای ناهنجار و تردد با سرعت زیاد، مشکلات بسیاری را در حوزه ترافیکی و حوادث ایجاد می‌کنند که پلیس با این نوع رفتارهای خطرساز ترافیکی به شدت برخورد می‌کند.

وی افزود: روز جمعه در ساعت ۱۶:۲۵ در محور یادگار به شمال _بهزاد، دو دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۳۰۰ و همچنین در ساعت ۱۶:۱۵ در محور یادگار به شمال _ بهزاد یک دستگاه موتورسیکلت کاوازاکی ۱۴۰۰ توسط عوامل بزرگراهی پلیس راهور تهران بزرگ منطقه توقیف شدند.

سرهنگ شریفی بیان داشت: همچنین در ساعت ۱۶:۱۵ همین روز در محور یادگار به شمال _بهزاد یک دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۳۰۰ و در ساعت ۱۵:۴۵ در محور صدر به غرب _ دیباجی یک دستگاه موتور سیکلت هوندا ۱۰۰۰ توسط عوامل منطقه بزرگراهی پلیس راهور تهران بزرگ متوقف شدند.

وی از شهروندان خواست: از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ رفتارها و ترددهای غیر مجاز موتورسیکلت‌های سنگین را به پلیس اطلاع دهند تا همکاران بنده بتوانند به موقع با این تخلفات برخورد کنند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا