اقتصادی

تولید بیش از ۲ میلیارد و ۱۰۷ میلیون کیلو وات ساعت برق امسال

تولید بیش از ۲ میلیارد و ۱۰۷ میلیون کیلو وات ساعت برق امسال



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، حمید بادرستانی مدیرعامل نیروگاه ری، گفت: در یازده ماهه امسال تولید حدود ۲ میلیارد و ۱۰۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی در نیروگاه ری را شاهد بودیم که حدود ۲ میلیارد و ۹۵ میلیون کیلو وات ساعت به صورت خالص در اختیار شبکه سراسری برق کشور قرار گرفته است.

مدیرعامل نیروگاه ری با اشاره به این نکته که بازدید و تعمیرات واحدهای این نیروگاه که با تولید حداکثری، همزمان بوده، رو به پایان است، افزود: نیروگاه ری با استفاده از توان متخصصین پرتلاش و جهادگر خود توانسته است با وجود تعمیرات ۲۱ واحد تولید انرژی که به لحاظ تعداد و زمان، رکوردی بی سابقه محسوب می‌شود، از ظرفیت واحدهای اتمام یافته خود برای تولید انرژی بطور مطلوبی استفاده کند.

وی با اشاره به این موضوع که تعمیرات پیشگیرانه و پایش واحدهای تولید انرژی به صورت دقیق و با جدیت انجام شده است، حفظ و تقویت سطح آمادگی واحدهای تولیدی این نیروگاه را برای تابستان آینده یکی از مهمترین برنامه‌های نیروگاه عنوان کرد.

نیروگاه ری با دارا بودن ۲۱ واحد گازی مولد برق با ظرفیت‌های متنوع و مجموع توان نامی تولید ۷۵۴ مگاوات در خدمت شبکه سراسری برق کشور است.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا