ورزشی

جدال نفتِ کم غلظت با مقاوم‌ترین ذوب‌آهن فصل

جدال نفتِ کم غلظت با مقاوم‌ترین ذوب‌آهن فصل


به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای هفته دهم لیگ برتر بسکتبال فردا پنجشنبه برگزار می‌شود. در یکی از مهمترین دیدارهای این هفته دو تیم ذوب آهن و نفت آبادان در اصفهان رو در روی هم قرار می‌گیرند.

آبادانی‌ها در حالی برای برگزاری دهمین دیدار خود به اصفهان می‌روند که شکست‌های متوالی در هفته‌های اخیر به مرور جایگاه آنها در جدول رده بندی و در میان دیگر مدعیان را متزلزل کرد. پیروزی برابر لیموندیس آخرین برد نفت در این فصل از رقابت‌ها بود که در هفته پنجم به دست آمد. بعد از آن شاگردان حماد صامری در گرگان شکست تحقیرآمیزی متحمل شدند و در ادامه هم نتیجه دیدار برابر مس کرمان، مهرام و کاله را واگذار کردند.

ادامه این روند تهدیدی جدی برای نفت است که همیشه از مدعیان قابل حساب در بسکتبال بوده است. این تیم برای دور شدن از وضعیت متزلزلی که دچار آن شده باید در هفته پیش رو برنده از زمین خارج شود در حالیکه حریفش در بهترین دوران خود به سر می‌برد.

ذوب آهن تنها تیمی است که دیدارهای خود را به صورت کامل انجام داده و تنها یک باخت در کارنامه دارد (شهرداری گرگان یک بازی معوقه دارد)، این تیم با از پیش رو برداشتن تیم‌های مدعی مانند کاله و مهرام به تدریج خود را در جدول رده بندی بالا کشید و بعد از برد هفته گذشته برابر طبیعت و برای اولین بار در این فصل از رقابت‌ها صدرنشین شد.

شاگردان حاتمی با این شرایط ایده آل به دنبال استفاده حداکثری از میزبانی هستند تا موقعیت فعلی خود در جدول رده بندی را حفظ کنند و همین مسئله کار را برای ترکیب آشفته این روزهای نفت سخت‌تر می‌کند.

ذوب آهن و مهرام در حالی رو در روی هم قرار می‌گیرند که سایر مدعیان لیگ برتر در این هفته می‌توانند دیدارهای یک طرفه ای داشته باشند اگر اسیر اتفاقات غیرقابل پیش بینی و شگفتی‌های جدید نشوند.

بر این اساس مهرام که طی دو هفته متوالی متحمل شکست شد در این هفته میزبان تیم ته جدولی رعدپدافند هوایی است. شاید این بازی فرصت مناسبی باشد برای شاگردان فرزاد کوهیان تا دوباره روی نوار پیروزی قرار بگیرند. طبیعت که با صدرنشینی در لیگ برتر خود را به عنوان یک مدعی نشان داد بعد از شکست برابر آورتا و ذوب آهن فردا باید به مصاف شیرازی‌های لیگ برتر بروند.

شهرداری گرگان دیگر مدعی لیگ برتر هم فردا میزبان آورتا ساری است که با تحمیل شکست به طبیعت نشان داد خیلی دست و پا نیست اما به هر حال جزو تیم‌هایی است که بیشتر دست خالی از زمین خارج شده تا دست پُر. کاله تیم چهارم جدول همدر این هفته به مصاف مس رفسنجان می‌رود.

برنامه ۶ دیدار هفته دهم لیگ برتر بسکتبال به این شرح است:

* ذوب آهن – نفت آبادان
*لیموندیس شیراز – طبیعت
* مهرام – رعد پدافند هوایی
* شهرداری گرگان – آورتا ساری
*کاله مازندران – مس رفسنجان
* مس کرمان – فولاد هرمزگان

جدول رده بندی تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر بسکتبال پیش از دیدارهای هفته دهم به این شرح است:

جدال نفتِ کم غلظت با مقاوم‌ترین ذوب‌آهن فصل

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا