استان ها

جشنواره رسانه‌ای «خبر خوب» در بوشهر برگزار می شود

جشنواره رسانه‌ای «خبر خوب» در بوشهر  برگزار می شود



به گزارش خبرنگار مهر، عباس مطاف عصر جمعه در نشست هماهنگی جشنواره رسانه‌ای هفته دولت استان اظهار داشت: آثاری که در بازه زمانی یکم تا ۱۲ شهریور تولید شده باشند، در دومین جشنواره رسانه‌ای خبر خوب شرکت داده می‌شوند.

وی افزود: خبرنگاران و عکاسان استان، از ۱۲ تا ۱۶ شهریورماه می‌توانند آثار خود را ارسال کنند و آثاری که در بازه زمانی مذکور، تولید و به دبیرخانه ارسال شده باشد، شرکت داده می‌شوند.

مطاف یادآور شد: از خبرنگاران، عکاسان و اهالی رسانه استان برای مشارکت در جشنواره دعوت به عمل می‌آید و انتظار می‌رود آثار خود را در زمینه خدمات و اقدامات دولت تا قبل از اتمام موعد مقرر ارسال فرمایند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: خبرنگاران از طریق پورتال استانداری بوشهر به آثار خود را ارسال کنند.

مطاف در ارتباط با نحوه ارسال در پورتال استانداری نیز بیان کرد: خبرنگاران با ورود به پورتال استانداری، خبرها و یا تصاویر و پوسترها و اینفوگرافی و …را برای شرکت در جشنواره، در یک فایل مجزا، زیپ کرده و ارسال کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر به محورهای جشنواره اشاره کرد و گفت: عکس، عکس‌نوشته، اینفوگرافی، پوستر، گزارش خبری، خبر، مصاحبه تفصیلی، گفت‌وگو، یادداشت، مقاله، چندرسانه‌ای، موشن‌گرافی، تایپو گرافی و متون کوتاه مجازی از جمله محورهای جشنواره است.

مطاف یادآور شد: بیشترین آثار تولیدی، بیشترین خبر و پر بازدید ترین خبر نیز از محورهای دیگر دومین جشنواره رسانه‌ای خبر خوب است.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا