اجتماعی

حادثه تروریستی کرمان بدون حمایت رژیم صهیونیستی میسر نبود

حادثه تروریستی کرمان بدون حمایت رژیم صهیونیستی میسر نبود



به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی پیامی، اقدام تروریستی و جنایتکارانه و شهادت جمعی از هموطنان در چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

حمله جنایتکارانه مزدوران و گروهک‌های بزدل بر علیه عاشقان ولایت و شهادت و همچنین زنان و کودکان بی پناه در مسیر گلزار شهدای کرمان در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، صفحه دیگری از «دست‌های آلوده به خون بی‌گناهان و مغزهای مفسد و شرارت‌زا» دشمنان ملت بزرگ ایران را رقم زد.

این حمله کور تروریستی که جمعی از زائرین مرقد مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی مقاومت جهان را شهید و مجروح ساخت، بی تردید بدون حمایت‌های رژیم رو به زوال صهیونیستی جهت نا امن جلوه دادن ایران اسلامی آن‌هم در شرایطی که تمام جغرافیای غصبی این رژیم ساختگی با رشادت‌های رزمندگان مقاومت به فضایی آکنده از وحشت و هراس تبدیل شده است میسر نمی‌شد.

حضور پرشور و جانانه مردم غیور و شجاع کرمان اعم از مرد و زن و پیر و کودک تنها کمتر از یک روز از این حادثه ناگوار تروریستی در مزار سردار دل‌ها و محل شهادت و مجروح شدن هموطنان این جنایت هولناک، برکت خون این شهید بزرگ را بیش از پیش نمایان نمود و اثبات کرد دشمنان آرزوی نا امن جلوه دادن این مرز و بوم را با خود به گور خواهند برد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ ثبتی کشور، شهادت مظلومانه هموطنان و ارادتمندان راستین ولایت را محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و خانواده‌های معظّم شهدای این حادثه تروریستی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ برای آن شهیدان علوّ درجات و برای مجروحان شفای عاجل مسالت دارم.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا