اقتصادی

حادثه در تأسیسات نفتی غرب کارون؛ یک نفر فوت کرد

حادثه در تأسیسات نفتی غرب کارون؛ یک نفر فوت کرد



به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، ظهر امروز یکشنبه در هنگام انجام تعمیرات در واحد فرآورش و نمکزدایی غرب کارون و حین عملیات جوشکاری، آتش سوزی در یکی از تفکیک گرها رخ داده، که در این حادثه متأسفانه یک نفر از کارگران پیمانکار جانباخته و پنج نفر دیگر مصدوم شدند. ۲ نفر از مصدومان با سوختگی شدید و سه نفر به صورت سرپایی مداوا شدند.

در همین خصوص با اقدام فوری تیم‌های آتش نشانی و امدادی در انتقال حادثه دیدگان به مراکز درمانی اقدامات لازم انجام شد و سه نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند.

اکنون با حضور مدیرعامل و مدیران مربوطه و همچنین فرماندار هویزه و نیروی انتظامی در صحنه حادثه، ابعاد و علل آن در حال پیگیری بوده که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد گردید.

همچنین کلیه دستورات لازم در جهت کمک رسانی به حال مصدومان از سوی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ابلاغ شده است و در همین خصوص کمیته تحقیقی ویژه این حادثه تشکیل شد.

ردیف سوم از تأسیسات غرب کارون برای انجام تعمیرات اساسی از قریب ۲۰ روز گذشته از مدار تولید خارج شده بود به همین دلیل این حادثه در روند تولید این کارخانه اختلالی ایجاد نکرده و روند تولید به شکل طبیعی خود استمرار دارد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا