ورزشی

حضور «لفته سه برادران» در جمع فولادمردان خوزستان

حضور «لفته سه برادران» در جمع فولادمردان خوزستان



به گزارش خبرنگار مهر، تمرین صبح امروز (جمعه) فولاد یک میهمان ویژه داشت. لفته سه برادران، مربی خوشنام فوتبال با حضور در جمع فولادی‌ها از آنها حمایت کرد و خواهان تلاش بیشتر بازیکنان شد.

سرمربی سابق تیم‌های جنوب اهواز و فولاد گفت: همه ما می‌دانیم که شما در مجموعه باشگاه، از مدیریت گرفته تا کادر فنی و بازیکنان تحت فشار هستید، اما به توانمندی شما ایمان داریم و مطمئن هستم که می‌توانید این بحران را پشت سر بگذارید. باید بازی‌های گذشته را فراموش کنید. لیاقت شما بالاتر از این جایگاه است. مطمئن هستم با پیروزی در بازی آینده نتایج قبلی فراموش می‌شود و شما صعود به رده‌های بالای جدول را آغاز می‌کنید.

او در ادامه به بازیکنان تیم فولاد خوزستان گفت: همه شما بازیکنان بزرگ و باتجربه ای هستید که پیراهن فولاد را بر تن کرده‌اید. این باشگاه نماد و قطب فوتبال در جنوب ایران است. از امروز تلاش خود را بیشتر کنید. فقط بر روی برد تمرکز کنید. شما می‌توانید با هدایت آقای مارتینز که مربی بزرگ و شناخته شده‌ای هستند به موفقیت برسید. مهم‌ترین کار شما این است که تا پایان نیم فصل امتیازهای لازم را بگیرید.

وی تاکید کرد: ما هم به عنوان هوادار و پیشکسوت حامی شما هستیم و من مطمئنم که با تلاش شما و حمایت هواداران، در نیم فصل دوم شاهد فولادی متفاوت خواهیم بود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا