اجتماعیاسلامشهرگزارشگفتگو

حضور منسجم نمایندگان مجلس در اسلامشهر به حل مشکلات کمک خواهد کرد

به گزارش همسو نیوز،نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس در گفتگو با خبرنگار همسو نیوز گفت: زمانی که یک نماینده درجایی حضور پیدا می‌کند تمام ادارات به منطقه حساس می‌شوند و با هم‌افزایی دستگاه‌ها و حمایت مردم چند مسئله مهم هدف‌گذاری می‌شوند و طی زمان حل می‌شود این حضور نماینده‌ها در اسلامشهر به شکل منسجم به حل مشکل کمک خواهد کرد

محسن علیجانی در برنامه ملاقات مردمی که بعدازظهر امروز در مجتمع عمارت مجد اسلامشهر برگزار شد، در پاسخ به این سؤال مجموعه اقدامات در خصوص بوی نامطبوع و آب شرب واوان چه بود؟ گفت: رفع این مشکل نامه به دستگاه‌های مختلف ارجاع شده حضور نماینده مجلس و پیگیری‌های او می‌تواند راهگشا باشد به این معنا که مشکل را می‌بیند و برجسته‌سازی می‌کند و این مشکل برای دستگاه مسئول نشان‌دار می‌شود. بخشی از مشکل به فاضلاب اسلامشهر و برخی کارخانه‌ها برمی‌گردد اینکه کار انجام شود قطعاً دستگاه اجرایی باید انجام دهد و ما هم پیگیر هستیم. ما از جانب مردم مطالبه گر و پیگیر مشکلات مردم هستیم.

وی بابیان اینکه بحث داروها و دستگاه دیالیز بیماران کلیوی در واوان و مشکل بیمه آنان در کمیسیون بهداشت و درمان و در مدیریت شهری واوان در حال پیگیری است گفت: دستگاه تولید داخل در بحث دیالیز آن‌چنان‌که باید، جایگزین دستگاه خارجی نشده است.

علیجانی با تأکید بر پیگیری در خصوص کلینیک تخصصی قائمیه، مسکن مهر استراتوس واوان، مشکل پل صالحیه به واوان، حمل‌ونقل عمومی مردم خاطرنشان کرد: ما با نامه‌نگاری‌ها و ایجاد حساسیت که درد و مشکل مردم را انتقال دادیم همه روی موضوع متمرکز شدند در آینده نزدیک نیز قرار است مجموع عمومی نمایندگان تهران، ری، اسلامشهر با حضور دستگاه‌ها در اسلامشهر برگزار شود که در مورد مسائل مختلف توضیحات آنان را خواهیم خواست.

نماینده مردم تهران، ری شمیرانات اسلامشهر اعلام کرد: ما در بازدید بعدی‌ای که از مناطق مختلف اسلامشهر خواهیم داشت با دست‌پر می‌آییم و اعلام می‌کنیم که در بازدید اول این مشکلات را دیدیم و این اقدامات انجام شد زمانی که یک نماینده درجایی حضور پیدا می‌کند تمام ادارات به منطقه حساس می‌شوند و با هم‌افزایی دستگاه‌ها و حمایت مردم چند مسئله مهم هدف‌گذاری می‌شوند و طی زمان حل می‌شود این حضور نماینده‌ها در اسلامشهر به شکل منسجم به حل مشکل کمک خواهد کرد چراکه در بازدیدها و نشست‌ها مسئولین حضور دارند و باید گزارش دهند که چه اقداماتی انجام‌شده است.

انتهای پیام/

حسین رشیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا