اقتصادی

حل مشکل افت فشار آب تهران تا ۲۴ ساعت دیگر



به گزارش خبرنگار مهر، طی روزهای اخیر برخی از مناطق تهران از جمله مناطق ۳، ۷، ۶ و ۱۱ و برخی دیگر از مناطق تهران دچار افت و قطعی آب شده بودندکه روز گذشته آبفای تهران با انتشار گزارشی دلیل این امر را اثر بارش باران، جاری شدن سیلاب و رانش گسترده زمین در حوالی جاده چالوس و مسیر انتقال آب از سد امیرکبیر به تأسیسات آبرسانی تهران در بستر رودخانه کرج اعلام کرد. اما اکنون با باز شدن راه سد کرج همچنان افت فشار آب وجود دارد.

در این اطلاعیه توضیح داده شده است «با تلاش شبانه‌روزی و بسیج امکانات، هم‌اکنون مسیری از میان توده‌های عظیم سنگ به همراه گل و لای در بستر رودخانه ایجاد و آب در مسیر رودخانه جاری شده است. ضمن تشکر از شکیبایی مردم، روند توزیع آب در شبکه و محدوده‌های دارای افت فشار تا ساعاتی دیگر عادی می‌شود.»

ولی با این وجود روز گذشته علی رغم وعده‌ای که داده شده بود وضعیت آب تهران به حالت عادی بازنگشت و شهروندان این مناطق هنوز هم دچار مشکلات جدی هستند.

پیگیری‌های خبرنگار مهر از آب منطقه‌ای تهران حاکی از آن است که راه مسدود شده سد باز شده است. اما همچنان افت فشار آب وجود دارد که ممکن است مانند سایر استان‌ها ناشی از کدورت آب باشد و تا زمانی که این کدورت برطرف نشود امکان افزایش فشار آب وجود ندارد.

آبفای تهران روز گذشته برای شهروندان ساکن در مناطقی که با افت فشار مواجه شده بودند تانکرهای آب شرب را در این مناطق تعبیه کرد تا کمی از این مشکلات برطرف شود. پیگیری‌های خبرنگار مهر از آبفای تهران حاکی از آن است که آب مناطقی که با افت فشار مواجه شده اند تا روز آینده به حالت عادی بر می‌گردد.

خبرنگار مهر همچنان پیگیر این موضوع برای حل مشکل ایجاد شده خواهد بود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا