سیاسی

حماسه خروش مردم استان سمنان/ پشت «طوفان الاقصی» گرم شد

حماسه خروش مردم استان سمنان/ پشت «طوفان الاقصی» گرم شد



به گزارش خبرنگار مهر، مردم همیشه در صحنه استان سمنان در ۲۱ شهر و چندین روستا همزمان با ظهر آدینه و پس از نماز عبادی سیاسی و دشمن شکن جمعه، در تجمعاتی، پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین یک بار دیگر اعلام کردند.

مردم استان سمنان تجمع انزجار خود از جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در میعادگاه نماز جمعه استان برگزار کردند تا یک بار دیگر به جهانیان اعلام کنند که همراه و همدل با مظلومان فلسطین و نوار غزه هستند.

شور وصف ناپذیر

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان طی فراخوان خود اعلام کرده بود تجمع انزجار از جنایات صهیونیست‌ها بعد از نماز جمعه در ۲۱ شهر استان برگزار می‌شود اما مردم با شور وصف ناپذیر قبل از آغاز نماز جمعه نیز شعارهای ضد استکباری سر دادند و بعد از اقامه نماز جمعه در مسیرهای منتهی به میادین و معابر اصلی شهرها گردهمایی باشکوهی را برگزار کردند.

جمعیت در برخی شهرها مانند شاهرود و سمنان برای دقایقی مسیر مصلی‌های این دو شهر را به کلی مسدود کرد. مردم همیشه در صحنه استان سمنان شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و با شعارهایی مانند «فلسطین تنها نیست» همدلی خود را با مقاومت فلسطین به نمایش گذاشتند نمازگزاران همچنین با حمل پلاکاردهای مزین به تصاویر مقاومت فلسطین پشت حماس و جبهه مقاومت را گرم کردند.

همه آمدند

در جریان راهپیمایی انزجار از جنایت‌های اسرائیل گروه‌هایی از جوانان و ورزشکاران استان سمنان به صورت نمادین داوطلب حضور در جبهه مقاومت شدند تا با این کار نشان دهند که همراه رزمندگان فلسطینی هستند.

خطیبان نماز جمعه این هفته استان سمنان نیز محور سخنان خود را به مقاومت مردم فلسطین و محکومیت جنایت‌های اسرائیل غاصب اختصاص دادند و مردم با تکبیرهای خود خروش انقلابی را علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

در روزهای گذشته نیز تجمعاتی از سوی مردم استان سمنان و اقشار مختلف مثل روحانیت و طلاب حوزه‌های علمیه، بسیجیان، گردهمایی خودرویی و موتوری و … برگزار شده بود اما راهپیمایی اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه این هفته در سطح گسترده‌تری و با حضور پرشمار مردم استان برگزار شد.

حضور جوانان و بانوان

مردم مرکز استان بعد از اقامه نماز جمعه با در دست داشتن تصاویری از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و پلاکاردهای مزین به شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و اسرائیل نابود است، همراه مردم مظلوم فلسطین شدند تجمعات مشابه در دیگر شهرهای استان سمنان نیز برگزار شده است.

حضور جوانان دانشجویان و دانش آموزان و همچنین ورزشکاران که بعضاً با لباس‌های ورزشی خود در این مراسم حاضر شدند از جمله نکات قابل توجه تجمع اعلام انزجار از اسرائیل در استان سمنان بود اعضای بسیج دانش آموزی نیز تلاش کردند تا با لباس‌های متحدالشکل جلوه ویژه‌ای به این مراسم بدهند حضور بانوان همچنین از دیگر موضوعات قابل توجه مراسم راهپیمایی امروز بود.

در بخشی از راهپیمایی اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در استان سمنان بیانیه‌ها و همچنین بخش‌هایی از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی قرائت و مردم با تکبیر از آن حمایت کردند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا