استان ها

خدمات دهی به بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در گیلان

خدمات دهی به بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در گیلان



به گزارش خبرنگار مهر، حسین ابراهیمی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در بیمارستان تأمین اجتماعی شهید املاکی کومله لنگرود، اظهار کرد: ساخت و راه اندازی بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود به صورت معجزه وار سورت گرفت.

وی با بیان اینکه بیمارستان کومله یکی از بهترین بیمارستان‌های کشور است، افزود: نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات این بیمارستان در حال تکمیل است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان با تقدیر از تلاش و زحمات اصحاب رسانه و خبرنگاران، بیان کرد: خبرنگاران بازوی توانمند درمان استان هستند و نقش بسیار اثرگذاری کیفی بخشی خدمات دارند.

ابراهیمی با بیان اینکه بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مجموعه درمان گیلان خدمات می‌گیرند، گفت: بخش قابل توجهی از خدمات گیرنده از مجموعه درمان گیلان شناور بوده و عضو این مجموعه نیستند.

وی با اشاره وجود ۲ بیمارستان تأمین اجتماعی در گیلان، افزود: افزایش و ارتقای خدمات دهی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت در اولویت مدیریت درمان قرار دارد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان با بیان اینکه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت بیش از حد ظرفیت خدمات می‌دهد، گفت: بیمارستان رسول اکرم (ص) از ۲۰۰ تخت به ۲۵۶ تخت ارتقا پیدا می‌کند.

ابراهیمی از سنددار شدن بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت بعد از دو دهه خبر داد و بیان کرد: برای تقویت زیرساختی و امکانی بیمارستان رسول اکرم (ص) به دلیل عدم سند دار بودن، سال‌ها ابتر مانده بود.

وی با تاکید بر اینکه تقویت درمانگاه‌های گیلان در اولویت است، افزود: تقویت زیرساخت درمان در گیلان در راستای ایجاد رفاه درمانی برای مردم ضرورت دارد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان از تسویه بدهی داروخانه‌های استان خبر داد و اضافه کرد: بدهی داروخانه‌ها و پزشکان در گیلان به طور کامل پرداخت شود.

ابراهیمی با اشاره به بسته حمایتی بیمه درمان در بخش دارویی، بیان کرد: دارویی که در بازار آزاد یک میلیارد تومان قیمت دارد، به صورت رایگان در اختبار مردم قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به قرارگیری ۱۶۰۰ دارو در سبد پوشش بیمه‌ای، افزود: سهم تعهدی سازمان بیمه درمان تأمین اجتماعی در داروخانه‌ها در گیلان به ۸۰ میلیارد تومان می‌رسد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان با اشاره به عقد قراداد با مؤسسه درمان ناباروری مهر، بیان کرد: خبرهای خوبی برای درمان ناباروری در راستای تحقق جوانی جمعیت در راه است.

ابراهیمی از لغو قرارداد ۲ داروخانه متخلف در گیلان خبر داد و بیان کرد: خبرنگاران تخلفات در حوزه درمان را به ما گزارش دهند.

وی با اشاره به مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور به گیلان، افزود: تعیین تکلیف و ساماندهی درمانگاه منجیل بعد از سه دهه از مصوبات مهم این سفر بود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان از اخذ مجوز برای احداث ۵ درمانگاه در این استان خبر داد و بیان کرد: تقویت زیرساخت‌های درمان در اولویت قرار آورد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا