استان ها

خدمات راهداری کرمانشاه جهادی و مستمر است

خدمات راهداری کرمانشاه جهادی و مستمر است



به گزارش خبرنگار مهر، مجید وین پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از ایستگاه پویش چشم به راهیم در استان کرمانشاه اظهار کرد: در دولت سیزدهم و رویکرد وزیر پرتلاش و جهادی راه و شهرسازی برای فعالیت‌ها پیوست اجتماعی و فرهنگی موضوعات رعایت شده است.

وی با تقدیر از رویکرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در پویش فرهنگی اجتماعی چشم به راهیم عنوان کرد: در کارها باید پیوست فرهنگی اجتماعی رعایت شود.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی گفت: در هر جامعه و کشور مهمترین سرمایه سرمایه انسانی است و با این پویش و فرهنگ‌سازی برای حفظ جان انسان‌ها این سرمایه حفظ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به تناسب روزهای نوروز برنامه‌هایی در استان برگزار شده است افزود: همزمان با شهادت امیرالمومنین (ع) فضاسازی مناسبی در ایستگاه‌های طرح پویش چشم به راهیم انجام شده و در سین برنامه‌های اجرایی رعایت شأن شهادت در نظر گرفته شده و در اوایل نوروز برنامه‌های شاد و امیدآفرینی برگزار شده است.

وین با اشاره به ثواب خدمت‌رسانی و گره‌گشایی از مشکلات مردم گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سازمانی است که دائم در حال جهاد است و خدمات نیروهای این سازمان مستمر است.

وی افزود: مقام عالی وزارت و مسئولان به دنبال این هستند اتفاقات خوبی برای کارکنان این سازمان رخ دهد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا