ورزشی

خواسته‌های کادر فنی را اجرا می‌کنم/ از سال قبل طلبکار هستیم

خواسته‌های کادر فنی را اجرا می‌کنم/ از سال قبل طلبکار هستیم



به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی پور پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: توانستیم به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنیم و همچنان در کورس بالای جدول باقی بمانیم. استقلال خوزستان هم عملکرد خوبی داشت و بازیکنان جوان این تیم پرانگیزه ظاهراً شدند اما تجربه ما باعث شد که سه امتیاز این دیدار را کسب تا خود را برای دربی آماده کنیم.

وی افزود: من در زمین، خواسته‌های کادر فنی را اجرا می‌کنم و تلاش می‌کنم که بهترین بازی را انجام دهم تا تیم هم بتواند موفق شود.

وی در خصوص مطالبات بازیکنان که هنوز پرداخت نشده گفت: ما از سال گذشته طلبکار هستیم. امسال هم دریافتی ای نداشتیم. چندین بار هم مدیران قول داده اند که مطالبات ما را پرداخت کنند اما همچنان این اتفاق رخ نداده است و این باعث ناراحتی بازیکنان شده است. شاید حرف‌های ما مسئولان باشگاه را آزرده خاطر کند اما این واقعیت است که ما دریافتی نداشته ایم و الان هم به خاطر هواداران و کادر فنی که زحمات زیادی می کشند بازی می‌کنیم. مسئولان استقلال باید نسبت به پرداختی بازیکنان سرعت بیشتری انجام دهند تا هر چه زودتر مشکلات ما برطرف شود.

وی در خصوص اختلاف کادر فنی و مدیران باشگاه خاطرنشان کرد: من نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم اما امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر حل شود. مطمئناً دود این اختلاف به چشم تیم و هواداران خواهد رفت و باعث خواهد شد تیم در ادامه راه ضربه بخورد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا