بازار

دانلود سریال های محبوب خارجی

رسانه نیکی دیلی بهترین سریال های خارجی را با بهترین کیفیت برای کاربران قرار داده است که در این میان مینی سریال های خارجی جزء پر طرفدارترین دسته بندی این سایت محسوب می شود که ژانرهای ترسناک، اکشن و علمی تخیلی از محبوب ترین آنها هستند.!!! برای دانلود سریال های جدید دیدنی همراه با فصل های مختلف به سایت نیکی دیلی مراجعه کنید.!!

معرفی سریال های محبوب خارجی

1- گل اهریمن

سریال کره ای سریال گل شیطان یا گل اهریمن (The Flower of Evil) سریالی رازآلود، عاشقانه و مهیج، محصول کشور کره جنوبی است که پخش آن از سال ۲۰۲۰ آغاز شده و بازیگرانی چون جون-جی لی، چا-وون مون، هیون-وو سیو، دا-هون چوی، جی-آ نام، کیم سو-اوه، چوی یونگ-جون و جونگ-هاک سون در آن به ایفای نقش پرداخته اند. داستان سریال : مردی جوان در تلاش است تا گذشته تاریک خود را پنهان کند و به همین منظور، هویت خود را تغییر می دهد. اما همسر او که کارآگاه است به تحقیق درباره گذشته او می پردازد…

2- مخفی

سریال خارجی مخفی یا آندرکاور (Undercover Series) سریالی جنایی، دراماتیک و مهیج محصول مشترک کشورهای بلژیک و هلند ساخته شده توسط نیکو موینار است که فصل اول آن در سال 2019 و فصل دوم آن از سال 2020 در نتفلیکس پخش شد. در این سریال تام ویس، فرانک لامرس، مانیو کرستینگ، آنا درایور، اما ورلیندن، سباستین دووال، ریمند تیری، جرون فان در ون، لیک ون دن بروک بازی کرده اند. ماجرای سریال پیرامون داستانی با الهام از واقعین ساخته شده است. جایی که عوامل مخفی در عملیات دستگیری سلطان مواد مخدر در لیمبورگ استانی بلژیک هم مرز با هلند نفوذ می کنند. داستان سریال : درباره پلیس فدرال بلژیک است که یکی از بزرگترین شبکه های قرص اکستازی را ردیابی میکند. شبکه ای که سال ها تحت تعغیب بوده و سر دسته آنها فردی هلندی به نام فری بومن است.

دانلود سریال آندرکاور

3- بریکینگ بد

سریال پرطرفدار سریال برکینگ بد (Breaking Bad) سریالی جنایی، درام و مهیج، ساخته وینس گیلیگان و محصول کشور آمریکا است که طی سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ از شبکه AMC پخش شده و بازیگرانی چون برایان کرانستون، ارون پال، انا گان، آر جی متی، دین نوریس، بتی برندت، باب ادنکریک و جاناتان بنکس در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. برکینگ بد از دید عموم منتقدین و بینندگان به عنوان یکی از بهترین سریال‌ های تلویزیونی تاریخ شناخته می‌ شود که موفق به دریافت جوایز بسیاری از جمله گلدن گلوب بهترین سریال درام و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده است. این سریال همچنین در وب‌سایت IMDB در رتبه پنجم برترین محصولات تلویزیونی تاریخ قرار گرفته است. داستان سریال : یک معلم شیمی دبیرستان که از سرطان ریه رنج می برد، تصمیم می گیرد تا برای تامین مخارج خانواده خود دست به تولید مواد مخدر بزند.

4- نیروی اهریمنی او

سریال خارجی نیروی اهریمنی او (His Dark Materials) سریالی ماجراجویی، درام و خانوادگی، محصول کشورهای بریتانیا و آمریکا است که پخش فصل اول آن از سال ۲۰۱۹ در شبکه‌های بی‌ بی‌ سی وان و اچ‌ بی‌ او آغاز شده و بازیگرانی چون دافنه کین، لین-منوئل میرندا، جیمز مک‌آووی، روث ویلسون، کلارک پیترس، آن-ماری داف، جیمز کازمو و جورجینا کمپبل در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. این سریال که براساس مجموعه کتاب‌ های فانتزی نیروی اهریمنی او به قلم فیلیپ پولمن ساخته شده، نقدهای مطلوبی را از سوی بسیاری از منتقدان دریافت کرده‌ است. داستان سریال : داستان سریال His Dark Materials درباره دو کودک کم سن و سال به نام‌های لیرا و ویل است که ساکن جهان‌های موازی هستند و عازم سفری ماجراجویانه و سحرآمیز می‌شوند. زندگی این دو نوجوان بی‌سرپرست هنگامی دستخوش تغییرات اساسی می‌شود که عمویش از شمال بازمی‌گردد. از سوی دیگر، بانویی جذاب به نام خانم کولتر با این نوجوان دیدار می‌کند؛ لیرا به اسرار هولناک مرتبط با فعالیت‌های گابلرها در نواحی شمالی پی می‌برد. در این شرایط، او باید از هوش و مهارت‌های خود برای آزادسازی اطرافیانش استفاده کند و از مواجهه با یک سرنوشت ناگوار جلوگیری نماید.

دانلود سریال نیروی اهریمنی او

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا