ورزشی

درخواست بازیکنان قطر از هواداران برای دیدار با ایران

درخواست بازیکنان قطر از هواداران برای دیدار با ایران



به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر شامگاه چهارشنبه ۱۸ بهمن در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ رو در روی هم قرار می‌گیرند تا یک پای فینال این دوره از مسابقات مشخص شود.

از همین رو بازیکنان تیم ملی قطر خواستار حضور هواداران این کشور در ورزشگاه الثلاثه شدند تا از آنها در مصاف با بازیکنان ایران حمایت کنند.

«حسن الهیدوس» کاپیتان تیم ملی قطر در این باره گفت: باید از هوادارانمان که از ما در دیدارهای گذشته حمایت کرده‌اند، تشکر کنم. ایران تیم قدرتمندی است و در نیمه نهایی با آنها مصاف دشواری داریم.

او ادامه داد: ما برای این بازی آماده هستیم و از هواداران انتظار داریم که ورزشگاه را پُر و ما را تشویق کنند.

«عبدالعزیز حاتم» دیگر بازیکن تیم ملی قطر در آستانه رویارویی با ایران اظهار داشت: ما در آستانه حضور در دومین فینال متوالی خود قرار داریم و برای غلبه بر ایران در نیمه نهایی نیاز به حمایت هواداران داریم.

او افزود: منکر سخت بودن مصاف با ایران نمی‌شوم اما باید اعتماد به نفس خود را حفظ کنیم.

«اسماعیل محمد» یکی دیگر از بازیکنان تیم ملی قطر در رابطه با دیدار با ایران بیان کرد: دومین صعود متوالی به مرحله نیمه نهایی یک نتیجه تاریخی برای قطر محسوب می‌شود. این موفقیت با تلاش و جا طلبی بازیکنان به دست آمده است.

او تصریح کرد: ما قدم به قدم پیش می‌رویم، مسؤولیتی بر روی دوش ما است و باید با نتایجی که به دست می‌آوریم هواداران را خوشحال کنیم.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا