سیاسی

درخواست‌ رژیم‌ صهیونیستی برای خروج از سرزمین‌مان محکوم است

درخواست‌ رژیم‌ صهیونیستی برای خروج از سرزمین‌مان محکوم است



به گزارش خبرنگار مهر، خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت حماس در تهران در واکنش به مهلت صهیونیست‌ها برای خروج از غزه گفت: امروز شاهد یک مرحله جدیدی از درگیری و مواجهه با دشمن هستیم.

وی افزود: بعد از موفقیت فراوان مقاومت، رژیم صهیونیستی امروز دروغ‌های جدیدی را منتشر کرده است و بر مبنای آن خواستار آن شده است که مردم، غزه را ترک کرده و از آن خارج شوند و به جای دیگری بروند!

قدومی اظهار داشت: مردم غزه از این درخواست استقبال نکردند و اعلام کردند که ما در خانه و وطن خود می‌مانیم. مردم غزه اعلام کرده اند که ما ریشه‌دار هستیم لذا در وطن خود می‌مانیم تا دفاع کنیم و شاهد آزادی میهنمان باشیم.

نماینده جنبش مقاومت حماس در تهران با اشاره به تلاش‌های اشغالگران تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال سازمان‌های بین‌المللی از جمله سازمان ملل رفته است و به آنان فشار آورده است که این اتفاق بیفتد و حتی راه‌های خروج را هم از دریا مشخص کرده است!

قدومی در ادامه گفت: ما این درخواست‌ها و اجبارهای رژیم صهیونیستی را برای خروج از سرزمین خود محکوم می‌کنیم.

وی بیان کرد: دشمن می‌خواهد فضای وحشتی را ایجاد کند و روحیه مقاومت و مردم را کاهش دهد تا احیاناً شکست بخورند اما این اتفاق نمی‌افتد، زیرا مردم ما ثابت قدم بوده و ایستادگی می‌کنند و جهاد و مقاومت را ادامه خواهند داد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا