خبر ویژهگفتگو

در طرح ملی آجر به آجر، مشارکت در مدرسه سازی همگانی شد


به گزارش همسو نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، آئین خشت‌گذاری آموزشگاه ۹ کلاسه امام حسین (ع) که نخستین مدرسه پویش ملی آجر به آجر در کهریزک استان تهران است، انجام شد.

فاطمه مهاجرانی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور در این مراسم، اظهارداشت: مسئولان دولتی و آموزش و پرورش بنا به وظیفه خود در اموری همچون مدرسه سازی شرکت می‌کنند و به نوعی در این زمینه مسئولیت اجرای طرح‌ها را به عهده دارند.

وی افزود: اما، خیرین گرانقدر مدرسه ساز در مسیری قدم گذاشته‌اند که وظیفه سازمانی آنها نبوده بلکه به گفته خودشان همواره برای آینده فرزندان این مرز و بوم و در جهت تسهیل آموزش دانش‌آموزان مناطق مختلف و محروم کشور حضور فعال دارند.

 

مهاجرانی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز به عنوان الگوهای مشارکت مردمی در سراسر کشور مورد توجه قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: خوشا به حال خیرین مدرسه ساز که وظیفه الهی خود را خوب درک کرده و نسبت به دغدغه محرومان خود را مسئول دانسته، و چه چیزی شیرین‌تر از این که بتوان کاری برای اینده فرزندان این مرز و بوم با ساختن مدرسه انجام داد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا