استان ها

دستاوردهای مهم نظام برای مردم بازگو شود

دستاوردهای مهم نظام برای مردم بازگو شود



به گزارش خبرنگار مهر، امان‌الله گشتاسبی عصر یکشنبه در مراسم افتتاحیه پروژه آبرسانی روستای شاهگدار ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: ما مدیون و مرهون خون شهدا هستیم و مردمان این دیار با تقدیم فرزندان خود در راستای اعتلا و سربلندی این نظام گام برداشتند که این عین رشادت است.

وی به اهمیت خدمت به مردم اشاره کرد و افزود: امروز بهترین شیرینی برای سپاهیان خدمت به مردم خطه دیار گروس و جای جای استان کردستان است.

گشتاسبی تاکید کرد: امیدواریم گام‌های بعدی قدم‌هایی سازنده برای مردم باشد و در کنار امنیت پایدار، مردم از خدمات نظام بهره‌مند شوند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس با اشاره به اینکه تقدیم شهدای والامقام دیار گروس در راه نظام نشان از فهم این خطه شهیدپرور است، بیان داشت: رفع محرومیت از تمام کشور از وظایف سپاه و از فرامین رهبری است.

وی بر لزوم خدمت به مردم اشاره و عنوان کرد: در کنار زحمات دولت، مجموعه سپاه و بسیج و نیروهای مسلح باید پای کار باشند و در راستای رفع مشکلات مردم قدم بردارند.

سردار گشتاسبی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: یکی از جاهایی که دشمن دست روی آن گذاشته بیان دستاوردهای نظام است و به نوعی می‌خواهد خدمات چندین ساله نظام را تحت‌الشعاع قرار دهد.

وی تاکید کرد: لازم است خدمات مهم و ارزشمند نظام توسط مسؤولان برای مردم بازگو شود که دشمن نتواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس با بیان‌اینکه نظام در همه جا در حال خدمت‌رسانی به مردم است، گفت: در جای جای این استان مسؤولان در حال تلاش برای رفع مشکلات است.

وی بیان کرد: در شرایطی این خدمات را انجام می‌دهیم که نزدیک به ۴۰ سال است در تمامی حوزه‌ها مورد تحریم قرار گرفته‌ایم اما در تمام حوزه‌های خدماتی سپاه در حال تلاش مضاعف است.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا