اجتماعی

دستگیری موبایل قاپان حرفه‌ای ونک

دستگیری موبایل قاپان حرفه‌ای ونک



به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کیومرث حسنوند اظهار داشت: بیست و یکم آبان، تیم عملیات کلانتری ۱۰۳ گاندی در حال گشت زنی در محدوده خیابان سئول تهران به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا ۲ سرنشین با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت شهروندی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و افزود: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی و ایجاد طرح مهار و قانون به کارگیری سلاح، موتورسیکلت متهمان متوقف شد.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: متهمان برای فرار به مأموران حمله ور شده که با هوشمندی مأموران و قانون به کارگیری سلاح، متهمان زمینگیر و دستگیر شدند و با انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد در امر سرقت می‌باشند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۵ فقره سرقت مشابه با همکاری هم معترف شدند که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت و متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا