اجتماعی

دستگیری یکی از متهمین حادثه‌ پارک سرخه حصار

دستگیری یکی از متهمین حادثه‌ پارک سرخه حصار



به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: برابر گزارش واصله، مأموران از وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به جرح در محدوده پارک جنگلی سرخه حصار مطلع و مشخص شد یکی از پرسنل ایستگاه آتش‌نشانی مستقر در پارک توسط اراذل و اوباش مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته که بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود.

در تحقیقات اولیه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه خودرو پس از ورود به محوطه ایستگاه آتش نشانی و در شرایطی که مأمور ایستگاه قصد کمک رسانی به سه خانم جوان را داشته، با ضربه چاقو مأمور ایستگاه آتش نشانی را مجروح و به سرعت از محل متواری شدند.

در تحقیقات از سه خانم جوان، آنها در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند که دو جوان در شرایطی غیر طبیعی قصد ایجاد مزاحمت برای آنها را داشته؛ به همین علت هر سه نفرشان به قصد کمک خواستن وارد محوطه ایستگاه آتش نشانی می‌شوند که در ادامه مأمور ایستگاه مورد حمله قرار می‌گیرد.

هم‌زمان با شناسایی خودرو متهمین مأموران اطلاع پیدا کردند که اوباش در محدوده خیابان پیروزی با دو موتورسوار نیز درگیر و اقدام به نزاع کرده‌اند.

در ادامه رسیدگی به پرونده و با شناسایی مخفیگاه متهمین عوامل انتظامی موفق به دستگیری یکی از اراذل و اوباش شدند.

متهم دستگیر شده در اعترافات اولیه صراحتاً به مشارکت در هر دو فقره درگیری اعتراف و اقدامات جهت دستگیری دومین متهم پرونده نیز در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است؛ همه افراد حادثه دیده در مراکز درمانی تحت درمان هستند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا